19 Mayıs 2013 Pazar

Rimmel London Kate-20

Rimmel London Kate 20 numaralı ruj, yeğenim Belemir( Hebranın Yorumu) hediye etmişti ve Rimmel'in rujlarını da bu sayede deneme fırsatım olmuş oldu. Genel olarak bu ruju çok sevdim, favorilerim arasına girdi:)
Yapısı yumuşak ve sürümü rahat, pembe, kırmızı ve bordo tonlarında o kadar rujum olduki...Bu renkte pembeye ilk defa sahip oldum.
Pembe olarak rengini tam olarak veren ve bir o kadarda şeker bir pembe... Fiyatını hediye olduğu için bilmiyordum ama nette biraz araştırdım. 13 TL ve Watsons mağazalarında 9.90 TL'ye  bulmanız mümkün.
Siz nasıl buldunuz?
Şeker pembesi ruj arayışındaysanız tavsiye ederim.




13 yorum:

  1. Çok tatlı bi rengi var canım! Çook sevdiiim güzel günlerde kullan :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    2. Aynen canım bende çok sevdim:)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. :) Rengini tam anlamıyla veren bir ruj!

      Sil
  3. arkadaşıma bugün aldık 20 numarayı:) watsons larda şu an rujun fiyatı 9.90 tl indirimde. sana da yakışmış ☺

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım:) Hımmm şuan fiyatı gayet güzel, alınabilecek düzeyde demek ki:)

      Sil
  4. bana cok iddaali ama sana cok yakismis canimm guzel gunlerde sur (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen canım çok iddialı bir renk günlük bende biraz zor sürerim:)

      Sil
  5. Kate rujları çok seviyorum, aldığım renkler hep kırmızı tonlarıydı, bu renkte çok güzelmiş ilk fırsatta bakıcam:)
    Çok yakışmış güle güle kullan:)

    Bize de bekleriz:) http://bazenar.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bakmalısın çok iddialı duruyor:)

      Sil
  6. O NASIL BİR RENK MÜKEMMELLL!

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...