14 Mayıs 2013 Salı

Tırnak Bakımım-KALYON

Tırnak bakımım hakkında yazı yazmak istiyordum ve fırsatını bugün buldum:) Ben genelde tırnaklarıma bakımımı Kalyon tırnak eti temizleyicisi ve Kalyon tırnak sertleştirici kullanarak yapıyorum. Tırnak eti temizleyicisinden tam olarak memnun değilim ama bunun sebebini de kendime bağlıyorum. Manikür yaptırdığım için tırnaklarımın etrafındaki ölü derileri temizleyemeyeceği kesin...
Ben ilk olarak tırnak eti temizleyicisini uyguluyorum. 3- 5 dk beklettikten sonra Tırnak eti makasıyla tırnağımın kenarında ölü derileri alıyorum. Daha sonra törpüleyip şekil veriyorum. Bu aralar  tırnaklarım  çok cansızlaştığı için Kalyon tırnak sertleştiricisi de kullanmaya başladım. Bu sertleştiriciden gayet memnunum genelde manikürden sonra uyguluyorum ve tırnaklarım daha canlı oluyor.
Sevgiler,
MERVE AYDIN





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...