16 Mayıs 2013 Perşembe

Watson's Cherry Lipgloss

Geçenlerde yapmış olduğum Watsons alışverişinde Watson Cherry Lipgloss'uda almıştım ve denemeye yeni fırsatım oldu. Başka lipglosslarla karşılaştırdığımızda farklı bir yapısı var. Yapış yapış bir his versede yapısı gayet biraz koyu, dudağa ağırlık veriyor ayrıca uzun bir süre dudaklarda etkisini gösteriyor, nemlendirmesi de orta düzeyde içerisindeki minik simler ile sadeliğine renk katıyor. Rengi pembe gibi gözüksede dudakta şeffaf duruyor. Watsons Cherry Lip gloss: 3.99 TL. fiyatı gayet uygun denemek isterseniz tavsiye ediyorum :)
Sevgiler...



3 yorum:

  1. Ben de alsam mı diye düşünmüştüm geçen gün ama "yapış yapış ve şeffaf olması" iyi ki almamışım dedirtti şu an. :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen canım tercih edilebilir bi ürün ama çok koyu:)

      Sil
  2. Ben tam bir ''gloss insanıyım'' wishlistime ek-len-di :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...