19 Haziran 2013 Çarşamba

Makyajlı haller***

 Merhabalar, şu sıralar final dönemimdeyim ve sınava çalışmamak için bahaneler arıyorum :)
Bugün uyandığımda makyaj yapayım diye planladım ve çok güzel olmasa da kirpiklerin güzelliğiyle göz makyajım güzel oldu diye düşünüyorum. Bakalım siz nasıl bulacaksınız?





Kullandığım ürünler ise;
 Maybelline Volum express maskara (yazısını daha yazmadım)
Ruby Rose Far paleti
Avon Colortrend kapatıcı( yazısı için
http://geceisiltisi.blogspot.com/2013/04/avon-colortrend-kapatc.html )
Solingen kirpikler
Ecotools fırça
Galeria kozmetik kalem
Nasıl buldunuz? sevgiler:))

15 yorum:

  1. bayıldım tabiki ellerine sağlık canım kirpiklerde ayrı yakışmış <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sagol kuzucum:) deneme 1,2,3 diyebiliriz yeni başlıyorum biraz amatörce oluyor ama:))

      Sil
  2. güzel buldum cnm. mavi tonları çok severim ama sen yine de sınavlarına çalış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım mavi tonları kahverengi göz rengine çok yakıştırıyorum:) çalışmaya çalışıyorum:(

      Sil
  3. bayıldım çok güzel olmuş canım. Deme öyle, ilk denemeye göre bence gayet de başarılı ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sagol güzelim benim:) devamı gelsin diyorsun yani:)))

      Sil
  4. Çok güzel olmuş kirpiklerin çok doğal durmuş model veya numarası varmı??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Solingenin canım ama numarasını bilmiyorum çok önceden almıştım kullandım bi kaç kez o yüzden attım kapağını:(

      Sil
  5. çok güzel olmuş tatlım gözlerde ayrı güzel zaten maşallah :) Twittirdanda konuşmuştuk mac felan hakkında 1-2 kez takipçinim yani heryerden :) bende merak ettim sorayım bu kirpikleri nerden temin edebiliriz ve kaç tl ? Genelde nereye gitsem pahalı ve çok yapmacık duruyo ama bunu beğendim baya doğal duruyo :) şimdiden teşekürler .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım teşekkür ederim:) sevindim takip ettiğine. ben genelde kuaför malzemeleri satan bir mağazam var oraya uğradığımda buluyorum. başka yerde bende hiç görmedim fiyatı 2 TL'ydi. bu 3 TL başka nerden bulunabilir hiç bilmiyorum.

      Sil
  6. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  7. Wowww! Canıım nasıl görmedim ben bu makyajı! Harika olmuş, kirpiklere de bayıldııım... :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...