30 Haziran 2013 Pazar

Maske Zamanı-Bulgarian Rose Mask

Merhabalar, Bulgarian Rose ürünlerini daha önceden denemiştim, bayıldığım ürünler ise el kremi ile sabunu oldu...Yazısı için TIK TIK!
Ürünlerin hepsi birbirinden güzel ve gülün büyüsü ile dahada çekici oluyorlar. Gül kokusunu kimi çok seviyor, kimide sevmiyor. Ben ise gerçekten çok seviyorum. Bu ara Bulgarian Rose ürünlerini keşfetmeye devam ediyorum. Yine çok iddialı bulduğum ürününden bahsedeceğim. Bulgarian Rose exfoliating facial mask(arındırıcı yüz maskesi) !!



 İlk olarak kapağını açtığınızda harika kokusu ile içerisinde bulunan minik pembe tanecikler dikkatinizi çekecektir. Yüze uygulanırken o büyülü kokusuna hayran kalabilirsiniz:) Çünkü ben gerçekten hayran kaldım. Bir kaç arkadaşıma gösterdim ve onlarda benim gibi düşünüyorlar. Uyguladıktan sonra yüzünüz bebek cildi gibi yumaşacık oluyor.
Arındırıcı yüz maskesinin içerisinde hiç bir kimyasal madde yok, doğal gül suyu ile kullandıldığı gibi jojoba yağı ile de zenginleştirilmiş. Ölü hücreleri temizleyip, cildi kurutmuyor.
 Uygulanışı ise:  Nemli yüz cildine hafif masaj hareketleriyle bir kaç dakika boyunca uygulanır. Bol su ile durulanır. Yağlı ciltler için haftada 3-4 kez, kuru ve hassas ciltler için 1-2 defa uygulaması tavsiye ediliyor...
Fiyatı: 22.50 TL
 Almak isterseniz http://www.roseforbeauty.com/ adresinden bulabilirsiniz.
veya http://www.lilakutu.com/markalar/bulgarian-rose da alternatif olarak alabilirsiniz.
Gül kokusunu severmisiniz?
Siz neler düşünüyorsunuz bu ürün hakkında?  Cevaplarınızı bekliyorum Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...