14 Haziran 2013 Cuma

Pangea Organics Yüz Maskesi

Maske zamanı!!:)
Bugün Pangea Organics maskeyi denedim. Ürünün bitkisel olmasının yanında bir çokta ödüle sahip olması ilgi çekici. Ben bugün denedim ve sonuçlarını sizlerle paylaşmak istedim. Çok sık maske yapan biri değilimdir ama yüzümdeki solgunluğu hissettiğimde maske uyguluyorum...



Bendeki deneme boyutu ve İlk başta uyguladığımda kokusu nedeniyle itici geldi. Fakat sürülemeyecek kadarda kötü değil:) Uygularken ıslak ellerimle yüzüme yedirerek uygulamamı yaptım ve yaklaşık 20 dk bekledim. Yüzümü yıkadığımda ise yumuşacık bir cildim oldu.  Maskelerin çoğu suratı gerer ve nemlendirmek gereklidir! Bu üründe böyle bir ihtiyacım olmadı açıkçası...Kokusu nedeniyle pek sevemesemde  bu ürünü yumuşacık bir cilt bıraktığı için sevebilirim:))
Fiyatı: 72 TL  
Lilakutu.com'dan sahip olabilirsiniz...
Ne işe yarar?
Bu maske cildinizin kalite, ton ve dokusunu farkedilir derecede artıracaktır. Cildinizin yumuşaklık, parlaklık ve ışıltılısı karşısında şaşıracaksınız. Cildi kurutmaz ve deriyi germez. İnce çizgi ve kırışıklıkların görünümünü azaltır. Nazikçe arındırır ve mikro dolaşımı uyarır. Hidrat ve oksijen tahrişini azaltır. Ölü deriyi pul pul döker, cildi yumuşatır. İçeriğindeki Acai antioksidan, canlandırıcı ve koruyucudur. Goji Berry (KURT ÜZÜMÜ) besin açısından zengin ve gençleştiricidir. Glütensiz ve bitkiseldir.
Ödülleri?
Better Nutrition Magazine Best of Beauty Award 2009, En İyi Cilt Bakım ürünü, ShapeYou GearAwards 2007, Yılın En İyisi Ödülü, H20 Fitness & Wellness for Women 1st Annual H20 Beauty Awards 2007, En iyi Maske Natural Health Natural Beauty Award 2007, Yüz Maskesi, Natural Products Expo East New Products Showcase Award, 2007 nin en iyi ürünü, Natural Products Expo West Best of Show Awards 2007, En iyi bitkisel ürün Ödülleri sahibi.
Uygulanışı?
Tüm cilt tipleri için;Yüz boyun ve dekolte bölgesine bolca uygulayın. Hassas ciltler için; 15-20 dk bekletin, daha hassas ciltler için ise 15-20 dk ilaveten bekletin. Islak parmak uçları ile hafifçe masaj yapın.Ilık su ile durulamadan önce ölü hücrelerin dökülmesi için biraz bekleyin.
Sevgiler

2 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...