9 Haziran 2013 Pazar

Pastel Candy Color Collection Ojeler

Merhabalar, Yaklaşık 1 haftadır bloguma yazı girmiyorum. Türkiye'deki yaşanan olaylar nedeniyle blogger dünyası olarak bizde yazı yazmamaya karar vermiştik. Olayların durulmuş olmasına, yapılan bütün direnişlerde Türk Milletine helal olsun diyorum ve hayatın devam ettiği gerçeğini de ele alırsak blogumda artık yazı yayınlamaya karar verdim. Neyse lafı çok uzatmadan...
Pastelin yaz koleksiyonu bu yaza damgasını vuracak seviyede! 6 renkten oluşan bu seride bende 2 tanesi mevcut ve açıkçası bu iki renge de bayıldım. Mat görünümlü olması benim tarzım, fazla ışıl ışıl olan ojeleri sevemiyorum nedense...





Pastel Yaz koleksiyonu serisinden 144 ve 142 numaralı ojeler, yapısı bakımında 144 numaralı (pembe) 2 kat sürüldüğünde rengini tam olarak verebiliyor.142 numaralı (lila) ise 3 kat sürdüğümde rengini tam olarak alabildim.


Fiyatları: 2.60 TL
Siz bu serileri denediniz mi? 

8 yorum:

  1. Oh içim açıldı resmen güle güle sür canım..

    YanıtlaSil
  2. o ne güzel çekim olmuş öyle bayıldım arkada yeşillikler çok zevklisin canım:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Genel itibariyle yaz geldiğinden beri böyle çekim yapıyorum canım:) güzel oluyor... teşekkür ederim

      Sil
  3. 144 ü deneyeceğim, çok yakışmış=)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...