9 Haziran 2013 Pazar

Rimmel Apocalips-Luna

Rimmel Apocalips'e Watsons'ın hazırlamış olduğu paket ile sahip oldum. Apocalips serisinin renkleri çok güzel, tam yazlık renkler ama ben yapısı bakımından pek sevemedim nedense... Dudaklarım kırmızı olduğu için Luna rengi dudaklarımla tam uyuşmadı. Dudaklarımı kapatabilmek için bir kaç kat sürmek zorunda kaldım.




 Fırça yapısını çok beğendim, yumuşacık...Dudaklarınızda soyulmalar varsa peeling yapıp nemlendirdikten sonra uygularsanız daha iyi bir sonuç elde ediyorsunuz. Ben peeling yapmayı tercih ettim çünkü stresten dudaklarımı yediğim için soyulmalar oluyor ve bu likit rujlar dudaktaki kusurları kapatmıyor!! Lipglossla karşılaştırırsak, dudakta yapış yapış bir his vermiyor ve  çok parlak durmuyor. Genel olarak pek sevemedim ama sizde denemeden almayın derim.

Fiyat: 13 TL Watsons mağazalarında bulabilirsiniz. 
Sevgiler

2 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. evet belirttim çünkü dudaklarım kırmızı benim ve kapanmadığı zamanda iğrenç bir görünüm veriyor maalesef:(

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...