11 Temmuz 2013 Perşembe

AVON-Yeni Mat Renkli Ojeler

Merhabalar, Avon' un yeni mat renkli ojelerini gördünüz mü? Avon mat renkli ojelerine 6 renk mat oje eklemiş. Bende 4 renk seçeneği var ve mor rengi çok sevdim:) Bu postu yazıdan çok resimlerle süsledim. Bakalım siz nasıl bulacaksınız?


3 Kat sürdüm ve rengi ancak belli etti. Rengi çok hoş ama ben kendime yakıştırmadım nedense:(



Yeşil ve gri karışımı bir renk ve gerçekten tırnaklarda hoş duruyor:)



Tam bir turuncu:) Kırmızıdan sonra yeni favori rengim de denebilir.



Sona sakladığım mor benim favorim, Tırnakları muhteşem gösteren mor rengim!! Avon oje konusunda kendini geliştirdiğini düşünüyorum. Fiyat olarak diğer oje markalarına göre pahalı olsa da ojelerin kalitesine değer diye düşünüyorum. 
Sizin favori renginiz hangisi olurdu? Cevaplarınızı bekliyorum:)

12 yorum:

  1. hiç mata benzemiyorlar cıvıl cıvıllar ama bu halleri hoş :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mat olarak geçiyor ama bende pek anlamış değilim:) gayet parlaklar..

      Sil
  2. Evet baya parlaklarmış... Ama gerçekten cıvıl cıvıl duruyor :) hem Avon'a güvenemediğimden hem de fiyatları biraz pahalı olduğundan Avon'un ojelerini hiç denememiştim ama bu seriyi bir deneyebilirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bence dene Avon'a karşı biraz farklı düşünceler olsada son zamanlarda yaptığı herşey güzel olmaya başladı nedense:))

      Sil
  3. :) Evet tırnakdada çok güzel duruyor:)

    YanıtlaSil
  4. pasparlak ojelere mat demiş avon ama yine de çok güzel renkler güle güle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle demişler :) teşekkür ederim

      Sil
  5. 2.renge bayıldım :) avonu hiç denememiştin denenebilirmiş :)

    YanıtlaSil
  6. Bayıldım renklere. Avon beni çok şaşırtıyor.

    YanıtlaSil
  7. Gerçekten çok saçma.Ben aldım.Bugün geldi sipariş etmiştim.Resmen parama yazık oldu.Hemen sürdüm bekledim bekledim kurudu mat felan değil.Avona çok sinir oldum -_-

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maalesef ne kadar mat dense de renkleri çok parlak:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...