19 Temmuz 2013 Cuma

Bioderma Sensibio H2O

Merhabalar, Bioderma Sensibio H2O için bir çok yazı yazılsa da bende yazmadan geçmek istemedim. Etkisinin çok olduğu ve yüz için harika bir temizlik ürünü denebilir. Makyajımın bu kadar kolayca çıkacağını düşünemezdim. Ayrıca ben makyajımı temizlemek için önce sabunumla yıkadıktan sonra bu ürünle temizledim sonuç inanılmazdı. Yüz sabunuyla çıktığını düşündüğüm makyajımdan kalıntılar hala vardı.
Ben genel olarak yüzümde farklı şeyleri denediğimde sivilcelere neden olan ürünler oluyor. Fakat Biodermada böyle bir şey olmadı aksine yüzümü dahada temiz ve yumuşacık yaptı. Doktorlar tarafından sivilce tedavilerinde kullanıldığını öğrendim.

ÖZELLİKLERİ:
Hassas ciltlerin günlük temizliğini gerçekleştirir ve makyajı temizler. İçeriğindeki miseller kirlerin mikro 
emülsiyonunu gerçekleştirirken, cilt dengesinin korunmasına destek olur.
KULLANIM ŞEKLİ:
Bir pamuk parçası yardımıyla cilt temizlenirr veya makyaj çıkarılır. Sonrasında cilt nazikçe kurulanır.

Ben yüzümü Bioderma ile temizledikten sonra yüzümü bol su ile yıkayıp cilt temizliğimi gerçekleştirmiş oluyorum:) 
Bazen indirimlerde 2.si bedava oluyor. Bu fırsatları kaçırmamanızı tavsiye ediyorum. 250ml fakat günlük kullanımlarda hemen biteceğe benziyor. Fiyatı: 20 TL civarında
Nereden alabiliriz?  narecza.com size yardımcı olacaktır.
Sevgiler, mutlu günler.

3 yorum:

  1. Merhabalar canım,
    Bloğunu çok beğendim ve izlemeye aldım. Bana da beklerim. Güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle. Sevgilerimi bıraktımmmmm....:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, çok mutlu oldum:))

      Sil
  2. Merhaba,

    Çok güzel bir ürünmüş hemen almam lazım :) Blogundaki paylaşımlar çok güzel ve okuması keyifli. Blogunu takibe aldım, bana da beklerim.. :)) http://yasonunpenceresi.blogspot.com/

    Sevgilerlee..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...