13 Temmuz 2013 Cumartesi

Maybelline CIL a CIL Volum Express Maskara

Merhabalar, uzun zamandır kullandığım ve kirpiklerime hayran maskaramla tanıştırmak istiyorum. Maybelline maskaralarını hem çok seviyorum hemde kullanmaktan da vazgeçemiyorum. Maskarayı ilk sürdüğümde arkadaşlarım kirpiklerin takmamı demişti:) Çünkü kirpiklerim ne uzun nede çok dolgulu fakat bu maskara kirpikleri uzun göstermesinin yanında mükemmel dolgu veriyor.


 Fırça yapısı yuvarlak ve kirpikleri tek tek ayırma konusunda usta:)
Fiyatını bilmiyorum ben yurt dışından 2.50 euroya almıştım. Nasıl buldunuz?
 Sevgiler:))

13 yorum:

  1. Tek tek ayırması bence çok başarılı. :)

    YanıtlaSil
  2. Silikon ve tombul uclu rimeller her zaman favorim. Bu da gayet guzel gozukuyor,)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet gayet güzel,takma kirpik etkisiii:)

      Sil
  3. falsies, rocket volume filan denemiştim ve çok sevmiştim ama bu da çok güzel gözüküyor denicem mutlaka!:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denemelisin onlardan çok farkı var bu ürünün.

      Sil
  4. Bir zamanlar ben de severek kullanmıştım. Güzel günlerde kullan adaşcık :*

    YanıtlaSil
  5. Çok beğendim. Şu sıralar NYC nin maskarasını kullanıyorum harika<3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onuda denemek lazım önerin için teşekkürler:)

      Sil
  6. Burada One by One diye satılıyor bu 15 tl civarında fiyatları bebeğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hımmm haklısın kuzum:) Türkiye bilgisini de eklemiş olduk:))

      Sil
  7. Ayırmış,uzatmış,dolgunluk vermiş bir maskaradan başka ne beklenir ki. :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...