6 Temmuz 2013 Cumartesi

Rossmann Alışverişi

Rossmann'dan ilk defa alışveriş yapıyorum. Ne güzel ürünler var, hem ucuzlar hemde güzeller :) İzmir'de Rossmann nerde var bilmiyordum. Salı günü Konak Kemeraltını gezerken bir anda denk geldi ve bende hemen girdim ufak tefek şeyler aldım çıktım ama alacağım bir çok şey var.


Isana papaya & vanilla ve Isana ipek özlü duş jellerine bayıldım kokuları çok güzel, bu ürünün bir çok çeşiti var. Tek tek koklayıp bunları beğenip aldım. Fiyatı ise:1.79 TL

Lilibe cosmetics markasınıda ilk defa kullanıyorum. Makyaj çıkarmakta üstüne yok, mendilleri büyük ve yüzü silerken acıtmıyor. Favori ürünlerim arasına girmiş durumda:) Fiyatı ise: 1.99 TL 
Fiyatlarına göre çok güzel ürünler, ben tavsiye ediyorum ve almak isterseniz Rossmann mağazalarına uğrayın derim:)) Sevgiler

12 yorum:

  1. o duş jellerinden bende istiyorum :) gerçekten çok güzel görünüyorlar :) ah rossman burada da olacaktı :) güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel göründükleri gibi de mis gibiler:)

      Sil
  2. Bulunduğum yerde Rossman olsa çıkmam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla bende artık çıkmayacak gibiyim canım:)

      Sil
  3. Güzel günlerde kullan:) Duş jelleri hem çok hoş kokuyor hemde çook çok uygunlar. ♥ Rossmann

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler nilgüncüm aynen çok güzeller:)

      Sil
  4. Karsıyakada eshot sokagında da var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim:) bunu bilmek iyi oldu...

      Sil
  5. gülerek kullan :)
    bizde mor olan çarkıfelekli olanı sewerek kullanıyoruz :)
    birde isananın papatyalı kremleri güzeldir denemelisin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) papatyalı kremleri.. hım şimdiden çekici geldi tavsiyeni dinleyeceğim.

      Sil
  6. http://hayalimakyajcantam.blogspot.com/2013/07/isana-ailesi_9.html :) Çok mutlu oldum görünce neden bilmem ama :P

    YanıtlaSil
  7. :) bilmem ürünlerin güzelliğinden olsa gerek...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...