11 Temmuz 2013 Perşembe

SOLAIT 50-SPF Yüz için Güneş Kremi

Merhabalar, bugün Watsons'ın  hediye etttiği güneş kreminden bahsedeceğim ve özellikle biz bayanlar yüzümüzün yanmasını hiç istemeyiz :) 50 faktörlük güneş kremim hafif ve yağlı olmayan yapısından çok memnunum günlük olarak makyajımdan önce sürüp, fondötenimi rahatlıkla uygulaya biliyorum. Hem yüzüm yanmıyor hemde güneş lekeleri oluşmuyor. UVA ve UVB ışınlarından korunmaya yardımcı oluyor:)


Yüzüme genel olarak krem uygulamıyorum. Temizliğini tam olarak yaptığımda kuruma vs olmuyor ama bu güneş kremi yüzüme çok iyi geliyor. Yüzünüzde beyazlık bırakmıyor, yapısı biraz fazla sıvı olduğu için nohut tanesi kadar alıp sürmeniz yüzünüze yeterli gelecektir. İçerisinde E vitamini ve 24 saat nemlendirme etkisiyle cildin yumuşaklığını güneşe karşı korumuş oluyorum. 
Peki siz neler kullanıyorsunuz? Tavsiye edebileceğiniz başka ürün varmı? 

8 yorum:

  1. cnmmm watsons kutusundan çıkmıştı di mi?:)ben de kullandım ve çok memnun kaldım hatta bitti ve yenisini alıcam:*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım watsons kutusundan çıktı:) daha benimkinde var bitince alabilirim

      Sil
  2. La Roche'nin güneş kremini tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaa evet onu duydum ve memnunlar herkes:) Kısa zamanda denemek istiyorum:)

      Sil
  3. ben de memnun kalacağım bir güneş kremi arıyorum. bu krem beyazlık bırakıyor mu ağır mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beyazlık bırakmıyor yapısı gayet sıvı çok az bir şeyde yüzüne yetiyor.

      Sil
  4. ben de merak ediyorum bunu sanırım watsons kutusunda varmış elime geçince ilk deneyeceğim ürün bu olcak

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...