17 Temmuz 2013 Çarşamba

Tırnak Süsleme-Çiçek Deseni

Merhabalar, uzun okul dönemindeki sınavlar, projeler, tezler falan derken nail art yapmayı kısa süreliğine bırakmış olsam da içimdeki tırnak süsleme aşkı geçmedi :) Basit ve bir o kadar kolay olan bir çiçek deseni uygulaması yaptım. Herkesin kolayca yapabileceğini düşünüyorum. 



Bu nail artta tek sorunum Kalyon ojemin ağzına kadar dolu olmasına rağmen değişik olması daha öncede bir iki kez sürdüm ama bu sefer pütür pütür olması beni çok şaşırttı! Önceden sürdüğümde çok rahat sürülmüş ve öyle kabarcıklar oluşmamıştı Bakınız-->Haftann-ojesi-kalyon
Ayrıca Rimmel Cocktail serisi ojemin yazısı--> rimmel-cocktail-colour-serisi-ojelerim
Nasıl buldunuz? Kolayca yapabileceğiniz çiçek deseni:)

3 yorum:

  1. pütür pütür şu görünümden ben de nefret ediyorum :/ önceki haline baktım alakası yok gerçekten neden öyle oldu acaba güneştemi kaldı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok canım şifonyerin içerisinde duruyor mümkün değil güneş görmesi bende anlam veremedimki:(

      Sil
  2. slm nail art gayet başarılı olmuş :) bende fırsat buldukça yapıp blogumda yayınlıyorum. sadece nail art değil kendi yaptığım başka projlerde var. muhakkak beklerim :)

    beauthingsforme.blogspot.com

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...