8 Temmuz 2013 Pazartesi

Who I am? (Mim)

Tuğceninkaleminden blogunun o güzel sahibesi canım arkadaşım beni mimlemiş kendisine teşekkür ediyorum:)
Evet Ben kimim? Bu tarzdaki ilk mim sorularım:)





Ben Kimim?
-Ben Merve Aydın, 25 yaşındayım. Dokuz Eylül Fizik mezunuyum:)

Blogumun adı nereden geliyor?
-Blogumun adını yıldızları çok severim, özellikle dolunay olduğunda oturup saatlerce izlesem doymam:) bende dedim sevdiğim bir şey olsun ve sonuç olarak GECEIŞILTISI aklıma geldi.

Blog açmaya nasıl karar verdim?
-Hebraninyorumu Benim güzel yeğenim blog dünyasında yerini çoktan almıştı ve her yaptığını bana anlattığı için benimde ilgimi çekmeye başladı. Sonunda benimde blogum oldu!

Neden kozmetik blogu?
-Kozmetik ürünlerine her şeyden daha çok merakım olduğu için sanırım:)

Kişiliğim?
-Terazi burcuyum fakat terazi burcunun özelliklerinden çok yükselenim akrep ve daha çok onun özelliklerini almışım. Sinirli bir yapıya sahibim kolay sinirlerim ve dışarıya kolay yansıtmam.

 Hoşlandıklarım?
-Alışveriş, müzik dinlemek, Nail art yapmak, ve tabiki makyaj... Alışverişte bazen kendimi kaybedebiliyorum:)

Hoşlanmadıklarım?
-İki yüzlü insanlar, kişisel eşyalarımın kullanılması...

En çok sevdiğim makyaj malzemem?
-Eyelinerım ve maskara onlar olmadan olmaz!

Çantamda olmazsa olmazım?
-Parfüm,ruj,telefon, ve ıslak mendilim:)

En son okuduğum kitap?
Dönüş- Ayşe Kulin

Şimdilik bu kadar, merak ettiğiniz bir şey olursa 
Ve meuf3511@gmail.com'dan ulaşabilirsiniz.






4 yorum:

  1. fotoğrafında sevimli bir genç hanım olduğunu anlıyorum:))

    YanıtlaSil
  2. Canım benim teşekkür ederim.. İyi ki tanımışım seni kocaman öpüyorum mervecim iyi ki varsın:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...