21 Eylül 2013 Cumartesi

Avon'un yeni parfümü INSTINCT

Merhabalar, son zamanlarda bloguma fazla zaman ayıramadığım için üzülüyorum, fakat yenilikleri de takip etmekten kaçınmıyorum. Avon son zamanlarda çıkardığı parfümlerle daha çok bahsedilir oldu. Yeniliklerimize yenisini ekledik sloganıyla çıkarmış olduğu ve Ünlü Oyuncu Megan Fox'un yüzü olduğu, İnstinct parfümüne bayıldım. Bu aralar denediğim ve kokusu gerçekten hoşuma giden tek parfüm diyebilirim.
Avon bu parfümü hangi kokuları kullanarak oluşturmuş?
Üst notaları: Mandalina, yeşil bitkiler, yıldız meyvesi
Orta notalar: Kamelya çiçeği, zambak ve şakayık
Alt notalar: Sandal ağacı, amber

Avon, parfümü verirken yanında şık birde saat hediye ediyor. Saat ise günlük kullanımlar için şık duruyor. Kordonu ise simli bir yapıya sahip, genel itibariyle bu güzel parfümün yanına saati yakıştırmışlar diyebilirim. :)


Tutkunu olabilirsiniz. Ben gerçekten tutkunu oldum :)
20 Eylül-11 Ekim kataloğundan  46.90 TL'ye saat ile birlikte en yakın temsilcinize siparişinizi verebilirsiniz.

19 yorum:

  1. çok güzel bir şisesi var saatte çok hoş güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet şişesi de çok güzel, teşekkür ederim:)

      Sil
  2. bende parfüm arayışındaydım bu ara tavsiye için teşekkürler:) güzel günlerde kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şiddetle tavsiye ediyorum canım:)

      Sil
  3. kokusu benim de hoşuma gitti:)
    saati hiçbir ücret almadan parfümle birlikte mi gönderiyorlar sana özel jest durumu mu oldu tatlım tam anlamadım. kataloğa baktım ama saat dikkatimi çekmedi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok canım saatle birlikte geliyor, yani saatte yanında hediye erkek olanı içinde yine saat hediyesi var:)

      Sil
  4. Hayırlı olsun canım siparişlerim pazartesi gelsin inşallah bi adet numunesini göndeririler de bende kokuyu denemiş olurum :)

    YanıtlaSil
  5. merhaba, parfüm kalıcılık açısından nasıl acaba? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kalıcılık açısından oldukça iyi diğer avon parfümleri kadar diyebilirim daha önce denemişseniz?

      Sil
    2. evet daha önce avon'un herve leger, christian lacroix ve fergie by viva gibi parfumlerini kullanmıstım viva dışındakiler kalıcılık açısından oldukça iyiydi fakat en çok bu parfümünü merak ediyordum yarın elime ulaşıcak ilk defa bir parfümü kokusunu bilmeden sipariş ettim fakat beğeniceğimi düşünüyorum:)

      Sil
    3. Oldukça iyi diyebilirim kokusu gerçekten güzel, güle güle kullan:) yorumlarını da bekliyorum.

      Sil
  6. Merhaba blogunuzu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım :) bana da beklerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim ece, fakat blog adresini bıraksaydın geri dönüş yapabilirdim?

      Sil
  7. ben de sipariş verdim. kokusu gerçekten beni benden aldı. bu arada bloguma da beklerim:) http://lapermstyle.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  8. Çok kalıcı kokusu, saatte katologdan göründüğünden daha güzel çıktı bence :) http://cadininikizi.blogspot.com/ çekilişime beklerim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katılıyorum sana çok şık duruyor:)

      Sil
  9. http://avon.parfumler.gen.tr/
    burda dediğiniz ürünlerin kalıcılık ve farkedilirlik oylamalarına bakabilirsiniz.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...