6 Eylül 2013 Cuma

Maybelline COLORSHOW Ojeler

Merhabalar, uzun bir aradan sonra bloguma yazı girmenin heyecanı içerisindeyim. Kışın hep diyordum ki okul bitince yazın bol bol yazı yazacağım diye fakat öyle dolu bir yaz geçirdim ki, ne planladıklarımı yapabildim ne de bloguma yazı girebildim. Daha öncede belirttim hayatımda ufak bir değişiklik oldu ve Nişanlandım! Harika bir duygu  ve umarım herkes bu duyguyu en kısa zamanda yaşar:)) 
Neyse gelelim asıl konumuza Maybelline ürünlerini çok kullanıyorum ve ben bir çok markadan daha çok seviyorum diyebilirim. ColorSHOW ojelerine ise diyecek şey bulamıyorum...


Electric yellow, yapısı çok güzel ve tek kat yetmesede ikinci katında gayet güzel duruyor.
Urban Color, nar çiçeği rengi ve bu yazın moda renklerinden biriydi açıkçası yapısını ve rengini beğendim. Favori ojem oldu:)
Ve Ocean blue, gece mavisinden biraz daha açık ve içerisindeki simlerle bütünleşmiş bir renk! Tek kat sürmek yetiyor.

Watson's mağazalarında 4.99 TL'ye satılıyor ve bir çok renk seçeneği var. Maybelline ojelerini denediniz mi?
Nasıl buldunuz çok merak ediyorum. :) Yorumlarınızı bekliyorum 
sevgiler

2 yorum:

  1. Sarıya bayıldım.. Çok şeker duruyor.

    YanıtlaSil
  2. Hepsi çok güzel :)

    http://dreamglamour.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...