9 Kasım 2013 Cumartesi

Avon SuperSHOCK eyeliner

Bugün sizlere 2 ay önce aldığım fakat yazısını yazmadığım bir ürün hakkında bilgi vermek istiyorum. Avon kataloğunda Supershock serisinin metalik renklerde pırıltılı eyeliner dan bahsedeceğim.
Bu seride 3 renk var ve ben ihtiyacım olan blackened metal rengini tercih ettim.
Gölgede pırıltıları çok belli olmasa da içerisinde yoğun şekilde pırıltılar var. Aşağıda görüldüğü gibi; güneşte incelediğinde bol pırıltıya sahip bir eyeliner.

Uygulanışı biraz zor çünkü pırıltıların sürerken dağılma ve bulaşma özelliği var. Ben uygularken çok zorlandığımı söyleyebilirim. Eksik olduğu taraf; diğer eyelinerlar gibi yay şeklinde sürülemiyor, fırça yapısından dolayı ince sürmekte mümkün değil! 
Artı tarafı ise pırıltılı bir yapıya sahip olsada renk olarak koyu ve gri gibi durmuyor. Kalıcılığı çok güzel, göz kapaklarına bulaşma derdi olmuyor. Fiyatı ise: eyeliner+fırça olarak 14 TL'ye sahip olmuştum. Düzenli kullanımlar için uygun bulmasam da özel zamanlarda kullanılabilecek bir ürün olarak görüyorum. 

9 yorum:

  1. Çok hoş gözüküyor !! güle güle kullanasın canım ..

    YanıtlaSil
  2. Ben de çok severek kullanıyorum bu eyeliner'ı.İnce ve yay gibi sürmeyi de becerebiliyorum :)) Oysaki oldukça yetenesizimdir :))İlk kullandığım fırçalı jel eyeliner olmasına rağmen bana oldukça pratik geldi uygulaması.Tek sevmediğim yanı rengi istediğim koyulukta değil ve dökülme yapması.
    Sevgiyle kalın..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ışıltılar olduğu için diğer eyeliner gibi değil ama bence oldukça iyi koyuluğu çünkü keçe uçlu eyelinerlara göre iyi diyebilirim:))

      Sil
  3. Ben de almıştım ama bir kenara attım sürerken çok zor oluyor, kolay renk vermiyor :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen kolay sürülmüyor,renk vermesi için 1 kat daha geçmek gerekiyor maalesef

      Sil
  4. Ayy ısıltıları cok guzel gozukuyor ama :)

    YanıtlaSil
  5. Blogunuz gercekten cok guzel olmus. Bu eyeliner meselesini hic beceremesemde kuaforume urunlerimi goturup yaptirarak sorunu cozuyorum :). Sizide bloguma beklerim cokzayiflamissin.blogspot.com

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...