22 Kasım 2013 Cuma

BEBAK Yüz temizleme jeli ve Tonik

 Bebak Yüz temizleme jeli ve Tonikten bahsetmek istiyorum size!
Bebak ürünlerine yeni seriler ekleyerek büyümeye devam ederken, kalitesine de kalite katmış, yepyeni ve güzel ürünlerle karşımıza çıkmış. Bebak kuru, normal & karma ve yağlı cilt tipleri için yüz temizleme serisi olmak üzere çeşitlere ayrılmış. Benim yüzüm normal & karma olduğu için onu tercih ettim. Öncelikle yüz temizleme jelinden konuşalım. İçerdiği mikro tanecikler, E vitamini, argan yağı ve badem özleriyle cildi besliyor. Nem dengesini koruyucu etkisiyle duru bir görünüm kazandırıyor. Yüz temizleme jelini günlük olarak kullanıyorum ve Bebak tonik ile yüz temizliğimi tamamlıyorum.
Akışkan bir yapıya sahip. Kokusunun ise büyüleyici bir etkisi var.

Bebak tonikten bahsedecek olursak argan yağı ve badem özleri ile cildi besliyor ve canlı bir görünüm veriyor. Tercihe yüz temizleme jelinden sonra kullanımlarda daha etkili sonuçlar veriyor.


Artı olarak Bebak ürünleri alkol, paraben, alerjen içermiyor! Doğal olması, alkol ve paraben içermemesi tercih sebeplerinden biri olmalı diye düşünüyorum. Sevgiler...

2 yorum:

  1. bende çok merak ediyorum bu seriyi özellikle karma cildim için uygun ürün bulamamaktan çok şikayetçiyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benimde karma ve ben çok memnun kaldım :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...