25 Kasım 2013 Pazartesi

Golden Rose NEW Kaş kalemi-102

Haftanın ilk gününden merhabalar! 
Önceden makyaj yaparken kaşlarımı doldurmayı  önemsemezdim. Benim gibi seyrek bir kaş yapısına sahipseniz kaşlarınızı doldurarak yüz hatlarınızı daha belirgin hale getirebilirsiniz. Bu nedendir ki kaşlarımı doldurmak olmazsa olmazlarım arasındadır. Bu aralar Golden rose markasının kaş kalemini kullanıyorum. 3 rengi var ve benim kaş rengime uyan 102 numaralı olanıydı.

Kaş kaleminin uygulanışı biraz zor ve yapısı da biraz sert , kaşların dökülmesine neden olabiliyor. Çok bastırmadan boşlukları doldurmaya çalışıyorum. Resimde de görüldüğü gibi kaşın göz ve çevresini belirginleştirdiği belli:) 
Ben buycosmo.com sitesinden 4.27 TL gibi uygun fiyata almıştım.Sizde kaş renginize ve teninize uygun kaş kalemini seçip makyajınızı tamamlayabilirsiniz! 
Siz hangi kaş kalemlerini kullanıyorsunuz?
sevgiler

2 yorum:

  1. Flormar kaş kalemin de baya başarılı makyajımın olmazsa olmazı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Flormarı denemedim ama kısa zamanda deneyeceğim:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...