30 Kasım 2013 Cumartesi

Makyajli haller***2

Güzel bir cumartesi gününden merhabalar, 
Göz makyajında, altın/bakır ve yeşil tonları kullanmayı çok seviyorum. Günlük olarak kullandığım bir makyaj türü olmasa da bazen yapmaktan da kendimi alamıyorum. Ama siz günlük olarak tercih edip kolaylıkla yapabileceğiniz şık bir ışıltılı göz makyajı! Bu makyaj için daha önce yazısını yazdığım Flormar Jewel Gold göz farı ve Emily göz kalemini tercih ettim. Bol görselli bir yazıyla sizi baş başa bırakıyorum(^_^)




Göz makyajımı nasıl buldunuz? 

6 yorum:

  1. Harika olmuşşş ellerine sağlık bayıldım renklerin uyumuna :)

    YanıtlaSil
  2. Çok harika olmuş ve farın rengi de çok güzel! gözlerinin rengiyle uyumuna da bayıldım ;) ama merak ettim hangi foto. düzenleme programını kullanıyorsun?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim neslişah :) picasa kullanıyorum sadece kenarlarını düzeltmek için onun haricinde kullandığım bir program yok;)

      Sil
  3. Renkler o kadar güzel ki gözlerimi alamadım,harika görünüyor :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...