30 Kasım 2013 Cumartesi

Nocibe>>>> 5 Farkli Palet Secenegiyle...

Merhabalar, 
Bugün, her türlü ihtiyacınızı karşılayacak far, allık ve ruj setinden oluşan paletle tanıştırmak istiyorum. Nude, siyah, kahverengi, mavi ve pembe tonlarında 5 ayrı paletin , bir palette toplanması gibi... Tek palette kullanılacağı tek palet halinde kullanma şansı sunuyor.


Renklerinin güzelliği gibi renklerin pigmentleri oldukça iyi, bazlı veya bazsız kullanımlarda sonuç harika! Mat ve ışıltılı renk seçeneği var örneğin; siyahın hem mat hemde ışıltılı yapısı mevcut.



İçerisindeki ayrı bir aynalı ve far aplikatörleri olan bir kutucuk mevcut ve 5 parça setten istediğinizi çıkarıp, çantanızda taşıma imkanı sağlıyor. Ben özellikle bu setten makyaj yaptığımda tek paleti çantama atıp çıkıyorum:)



Uygulamalı makyajı daha sonra makyajlı haller başlığı altında tekrar paylaşacağım:)
Bu markadan Türkiye'de bulmanız mümkün değil fakat bildiğim kadarıyla Sephora'da buna benzer Palet mevcut, fiyatları konusuna gelince bilmiyorum:). Bana da hediye olarak geldiği için fiyatını bilmiyorum.
Paleti nasıl buldunuz? 

5 yorum:

  1. This looks like such a pretty set! I just love those blush shades.
    the-creationofbeauty.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Evet bana da Sephora paletlerini anımsattı . Soldan ilk setteki farın renklerie hayran kaldım. Bende Geleneksel Sephora indiriminden palet almayı dusunuyordum fakat Elf'ten palet alınca bir sure renkli kozmetik almaya ara verdim. Makyajlı halleri merakla bekliyorm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Bu gibi paletler zaten far ihtiyacını oldukça karşılıyor:) O zaman İlk paletten makyaj yapmalıyım...

      Sil
    2. Cok sevinirim gercekteennn :)))

      Sil
  3. Nasıl mı buldukkk? Ben su anda soktayım aşık oldum resmen buna! :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...