13 Kasım 2013 Çarşamba

Playboy PLAY IT LOVELY...

Daha önce Playboy parfümünün Play-it-sexy için yorum yapmıştım. O zaman deodorant ile birlikte set olarak ablacım tarafından hediye gelmişti. Şimdi ise Playboy Play-it- lovely ve duş kremi ile birlikte bir set hediye geldi.


Benim günlük olarak kullandığım ve arkadaşlarım tarafından sıkça parfümünün markası ne diye pek çok kez sorulmuştur:) Etkileyici ve çekici kokusuyla artı kalıcılığıyla benim favori parfümlerimden biri...


Şişe tasarımıyla da ayrıca ilgi çektiği kesin benim şu ana kadar kullandığım ve boşalan 5 tane şişem var. Parfümü kullanmaya devam ediyorum ama duş jelini çoktan bitirdim:)

Watsons mağazalarında bulabilirsiniz. Oradan başka bir yerde de görmedim. Fiyatını bilmiyorum fakat çok uçuk bir fiyata sahip değil zaten! Sevgiler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...