13 Kasım 2013 Çarşamba

Watsons chilli firming Body Lotion

Herkese merhaba! 
Bugün sıcacık bir ürün tanıtmak istiyorum. Watsons paketinden çıkan chilli firming  vücut losyonu. İçerisindeki kırmızı biber etkisi ile yaklaşık 1 saat vücudunuzun sıcacık olduğunu, masaj yaparak uygulandığında ise kan dolaşımınızın hızlandığını hissedeceksiniz. 

Watsons chillli, içerisinde ekstreler dolu olan bir vücut losyonu; antioksidan greyfurt ve sarmaşık, yatıştırıcı medos sweet ve besleyici camellia & bladderwrack ekstesi içeriyor. 
Süt kıvamında bir yapısı var, banyodan sonra masaj yaparak uygulandığında etkisini daha çok hissedeceksiniz. Kuru bölgeleri bolca nemlendirmeye yardımcı vücut losyonunu özellikle kış dönemlerinde uygulandığında vücudunuzun ısındığını fark edeceksiniz. Ben genel itibari ile banyodan sonra uyguladığımda vücudumun nemlendiğini ve bunun uzun süre etkisinin kaldığını gördüm. Fiyatı konusunda bir bilgim yok ama Watsons mağazalarına uğrayıp ürünü incelemenizi tavsiye ediyorum.

2 yorum:

  1. fiyatı 10-15tl arası değişiyor da önemli olan çıkış amacına uygun sıkılaşmaya selülite yardımcı mı??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaklaşık 1 aydır kullanıyorum, yani açıkçası sıkılaşmaya dikkat etmedim.spor yapmadığım için kremin çok etkisi olacağını sanmıyorum. Fakat kan dolaşımı ciddi anlamda hızlandırıyor... doğal olarakta azda olsa sıkılaşcaktır diye düşünüyorum

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...