5 Aralık 2013 Perşembe

Avon'dan Yeni Bir Parfüm: PREMIER LUXE

Merhabalar, 2013 sonlarına doğru Avon'un Luxe serisine yeni olarak eklediği Premier Luxe parfümden bahsetmek istiyorum. Favorim olan Instinct parfümümün yerine geçmiş durumda! Şişe tasarımını çok sevdim :) Kokusu olarak; günlük kullanımlar için biraz ağır ama özel bir geceye çıkarken özellikle yılbaşı gecesine yakışacak gibi:)


 Genel olarak Şipre ve çiçek olarak tanımlanan parfümde Üst nota; yasemin, gardenya ve manolya eşlik ediyor.
Kasım- Aralık katalog fiyatı: 47 TL


Ben gerçekten koku olarak çok sevdim, günlük olarak kullanmaya kıyamadığım parfümler arasına girdi.


Avon Premier Luxe parfümünün reklamını izlemek istersiniz diye düşündüm:)

8 yorum:

  1. şişesi eski cam kolonya şişelerini hatırlattı :)) maniküre ayrıca bayıldım:))güzel günlerde kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet onlara benziyor:) ama kokusu gerçekten çok güzel. teşekkür ederim şişeye uygun bir manikür yaptım:)

      Sil
  2. E iyi de o ojelerinin, ellerinin güzelliğinden parfüme bakmadım ki beeeennn :)
    Canım benim, mis kokulum operim seni cok. Paylaşımın için cok teşekkürler, güle güle güzel günlerde kullan. Anıların, anların hep mis gibi koksun. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende seni öperim canım benim, güzeller güzeli arkadaşım:) teşekkürler canım inş birlikte olsun o kokular:)

      Sil
  3. Kokuları güzel oluyor ama avon parfümleri çok kullanamıyorum.İçerik bakımından pek masum değiller

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. içerik bakımdan bir çok ürün masum değil diye düşünüyorum, ama koku konusunda sana katılıyorum

      Sil
  4. bende aldım bundan kalıcılıgı çok iyi açıkcası. Saat 2 de denemiştim akşam 8de kardeşime nasıl diye fikir almak için koklatmıştım :D Ben sadece ambalajını begenmedim. şişe güzel ama ambalajı hiç göze hitap etmiyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet bende koluma sıkmıştım akşama kadar kokusu geçmedi:) ambalaj olarak özel bir tasarımı yok ama şişesi gayet şık:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...