18 Aralık 2013 Çarşamba

Flormar.com Online Alışveriş

Merhabalar, Flormar'ın Lights of Flowers serisine yapmış olduğu %80'lik indirimden bende faydalanmak istedim. Flormar'ın sitesinden online alışveriş yaptım. Hem daha kolay hemde makyaj çantası hediyesiyle güzel bir alışveriş oldu diyebilirim. Bakalım neler almışım hem kendime hemde size?



 Duş jellerini; 4.99 TL'den 1.99TL 'ye düştüğü için denemek amaçlı aldım.
Rujlar; 17.50'den 3.50'ye 
Farlar; 22'den 4.40'a
Glosslar;17.50'den  3.50'ye
Ojeler ise indirimde değildi; 2.85 TL'ye aldım.
Allık fiyatını hatırlamıyorum.
Makyaj çantası hediye olarak geldi ve açıkçası bayıldım diyebilirim. Çok şık duruyor!


Rengarenk ve canlı olan bu ürünlerden , daha sonra yapacağım çekilişler için size de alışverişler yaptım :)
Ben Flormar.com alışverişimden çok keyif aldım. Ürünlerim siparişimden 1 gün sonra elime ulaştı. Hızlı ve güvenli bir alışveriş olmasından dolayı artık Flormar alışverişlerimi internet üzerinden gerçekleştireceğim. Sizde ihtiyaçlarınız doğrultusunda 31 Aralık'a kadar devam eden indirimden yararlanmak için online alışveriş yapabilirsiniz:)
sevgiler.




8 yorum:

  1. güle güle kullan cnm, ilk çıktığında bayıldığım bir seriydi zaten indirimde de birçok şey aldım ben de:)süper duruyor!çanta da çok tatlı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım :) Evet flormarın en güzel serisinden biri bencede...

      Sil
  2. Koleksiyon 3-4 ürün hariç tamam sanırım :)) Güle güle kullan hepsini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım stoklar bittikten sonra alışveriş yaptım ama yetiştim yinede:)

      Sil
  3. cok guzeller gule gule kullanın:=))))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...