10 Aralık 2013 Salı

Konuk Yazarim- Biricitin Yeri

Herkese merhabalar, bugün konuk yazarım Yasemin Kokulu Bir Hayat'ın sahibesi Yasemin var.
Yasemin'i kısa süreliğine tanısam da kendisini konuk yazar olarak ağırlamaktan keyif duyuyorum:) 
Yasemin bizim için neler paylaşmış ;
Merhaba Gece Işıltısı, blogunun konuklarından birisi olduğum için çok teşekkür ederim :) Blog hayatım 24 Kasım 2011'de başladı. 2 yılı geçmiş bir zaman diliminde kozmetik, makyaj, cilt bakımı, sinema, kitap,bazen yemek:), aşk ve ilişkiler hakkında blogumda yazılar yazıyorum. 

Blogunun izleyicileri için ise; Dove Saç Bakım Maskesi ürününü yazdım, umarım beğenirler :) Herkese Sevgiler:)






Dove Besleyici Bakım Serisi'nin 'yoğun besleyici saç bakım maskesi' gerçekten de çok güzel bir saç ürünü. Yaklaşık iki aya yakın bir zamandır saçlarıma uyguluyorum, oldukça memnun kaldığım bir ürün oldu. 

Banyo sonrasında  haftada bir kez uyguladığım bu saç maskesini; saçınızı şampuanladıktan ve duruladıktan sonra banyodan çıkarken uyguluyorsunuz. 5-6 dakika kadar ıslak saçınızda (saç uçlarına daha fazla sürün) bekletip, sonra da duruluyorsunuz.Benim gibi kuru ve uçları kırılmaya müsait saçlara sahipseniz çok seveceğiniz ürünlerden olacak. Etkisini anında hissedeceğiniz, saçlarınızı yumuşacık yapan bu saç maskesinin kokusu da çok hoş. Dove Besleyici Saç Bakım Maskesi bir blog etkinliğinde hediye edilmişti, Dove'a teşekkür ederim :) 




Biricit derki; rapunzel gibi saçlarımız olsun istiyorsak, saç bakımımıza dikkat etmeliyiz.

3 yorum:

  1. dove ürünlerini çok fazla sevmesem de bunu öneren 2.kişisiniz
    galiba alıp deneyeceğim.
    teşekkür ederim ;)

    YanıtlaSil
  2. Bu üründen banada etkinlikte hediye ettiler .Bakalım daha kullanmadım ama bu yorumu okuyunca çok merak ettim çünkü benimde saç uçlarım çok kuru , umarım çok iyi gelir.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...