4 Aralık 2013 Çarşamba

Konuk Yazarım- Ha Pollyanna Ha Fullyanna

Merhabalar, Konuk yazarlarımı her 3 günde almaya devam ederken 2. konuğum olan Ha Pollyanna Ha Fullyanna blogunun tatlımı tatlı sahibesi Fulya! Kendisiyle tanıştığımızdan beri çok sevimli bulmuşumdur. Konuşması o kadar tatlı ki içtenliğini uzaktan bile hissedebiliyorsunuz :) Yüz yüze görüşme fırsatımız olmasa da en kısa zamanda yakından tanımak istiyorum. O halde kendisini az da olsa tanıyalım...

Herkese merhabaaa :) Pollyanna ruhu taşıyacağınız bir gün /hafta/ay/yıl dilerim :) Merve'ciğim konuk yazarlar alıyorum dediğinde nasıl heyecanlandığımı tahmin edemezsiniz. Yeni bir blogger olarak destekler her zaman güzeldir bilen bilir. Bu desteği için öncelikle Merve'me çok ama çok teşekkür ediyorum. Blogumu okuyan, beni tanıyan var mı aranızda bilmiyorum ama hemen kendimi anlatmakla başlayayım istedim. 1988 doğumluyum, ailemle birlikte Kocaeli’de yaşıyorum. Konservatuar yan flüt bölümü mezunuyum. Yaklaşık 3 senedir Vehbi Koç Vakfı Ford Otosan Gölcük Kültür ve Sosyal Yaşam Merkezi’nde çalışıyorum. Ücretsiz ve halka açık sanatsal aktiviteler  ile birlikte sanat atölyeleri organizasyonları, sergi, tiyatro, konser, sosyal sorumluluk projelerinde yer alıyorum.

 Senelerdir bloggerları ve blog konularını çok takip ediyordum ama belli bir temam olmadı kafamdaki blogumla ilgili. O yüzden en sonunda dedim ki kendim gibi her telden çalıyorsam blogumda her telden olsun dedim ve sonunda bu her telden çalan blogumu kurdum. Şimdilerde huzurla, mutlulukla, ne yaşıyorsam onu yazıyorum; kozmetikten hayvanlara, gezilerden filmlere dair herşeyi yazmaya çalışıyorum.
 Bugün sizler için Merve'min de isteği doğrultusunda bayıla bayıla kullandığım, hayatımdan öldürseler çıkarmayacağım bir ürünü tanıtmak istiyorum. Bir Başak burcu olarak felaket takıntılıyımdır ve hosuma giden ürün oldu mu yapışıp kalıyorum :) Bakalım siz beğenecek misiniz...



Nivea'nın birçok ürününü kullandım bugüne kadar, memnun kaldığım için de kullanmaya devam edeceğim. Nivea Aqua Effect Canlandırıcı Tonik de bunlardan biri. Sabah akşam cildimin daha taze kalması için uyguladığım cilt temizleme ürünlerimin başında geliyor. 3-4 kutu bitirdim ve aşırı derecede memnun kaldım, sizlerle de paylaşmak istedim.


Nivea Aqua Effect Canlandırıcı Toniğin Özellikleri

 Cildin doğal nem dengesini korur.
Ciltteki kalıntıların yok olmasını sağlar.
Cildi canlandırır.
Cildi tahriş etmeden etki eder.
Cildi derinlemesine temizler ve bu sayede cildiniz sağlıklı bir görünüme kavuşur.

Ciltle uyumu dermotolojik testlerle onaylanmış olan tonik, normal ve karma ciltler için bire bir. Ben uzun zamandır kullandığımdan herkese önerebiliyorum. Pamuğa hafif sıkıyoruz, dekolte ve yüz bölgemize uyguluyoruz. Bu kadar basit. Pes etmeyin, sabah ve akşam güne başlar ve günü kapatırken muhakkak kullanmanızı öneririm.

Ben yazarken çok eğleniyorum, peki ya siz? 
Bana katılmak, destek olmak, yolumda yol arkadaşım olmak ister misiniz?

Umarım olmuştur Merve'm, beni de davet ettiğin için boyle güzel bir etkinliğe; çok ama çok teşekkürler. 

Seni cok seviyorum,
Fulya

2 yorum:

  1. Yeni bir blogger olduğumdan verdiğin destek için çok teşekkürler Merve'm. Konuk yazarlarla ilgili yapmış olduğun bu güzel düşünce için de tebrik ederim :) Sevgiyle öpüyorum seni.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım destekten çok arkadaşlığımız,dostluğumuz önemli yinede bloguna destek olabildiysem ne mutlu bana, bende seni öpüyorum sevgiler:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...