7 Aralık 2013 Cumartesi

Konuk Yazarim- Hebran'in Yorumu

Merhabalar, bugün size 3. Konuk Yazarım olan Hebran'in Yorumu blogunun sahibesi ve yeğenim olan Belemir var. Geceışıltısı blogunun başlama sebebi olan güzel:) Konuk yazar olarak ona da yer vermesem olmaz dedim ve bana çok güzel bir yazı hazırlamış, bakalım neler yazmış? 

Merhabalar, Ben Hebran'ın Yorumu blogunun sahibi Belemir Aydın. Öncelikle sevgili halacığım Merve Aydın'a beni blogunda konuk yazar olarak ağırladığı için teşekkür ederim. :) 

 20 yaşındayım. Selçuk Üniversitesi Mimarlık 1. Sınıf öğrencisiyim. Konya'da yaşıyorum. Blog yazmaya da bir ürün için fikir araştırırken blogları keşfetmemle, kendim için de neden bende yazmıyorum diyerek başladım.

Bu gün sizlere elimde bulunun Sephora'ya ait Oh My Chérie paletten bahsedeceğim. 





İçerisinde 3 gloss, 2 allık, 9 adet far ve 1 adet aydınlatıcı pudra bulunuyor. Kesinlikle ten makyajı hariç başlangıç için uygun bir palet. Far renkleri genellikle sedefli fakat simli değil ve inanılmaz güzel renklere sahip kesinlikle çok kullanışlı.


Glosslar gördüğünüz gibi hafif renk veren cinsten kremsi yapıda ve yapış yapış hissi uyandırmayacak cinsten. Ben genelde hafifçe renk vermesi için parmaklarımla uyguluyorum.



Gördüğünüz gibi siyah hariç kalan tüm farlar sedefli ve temel ihtiyacımız olan renklerden oluşuyor. Ben özellikle altın tonlarında ve yanındaki mürdüm olan - her ne kadar kahve çıkmış olsa da - rengi çok seviyorum.



Bu paletin şu an satışta olduğunu sanmıyorum koleksiyon ürünüydü. Fakat bu tarzlarda farklı paletler bulabileceğinize eminim. Sevgiler ! :)

2 yorum:

  1. güzel ve yararlı bi yazı olmuş gönlüne sağlık =)
    bende bloğuma beklerim
    http://ceylis.blogspot.com/
    (ayrıca çekilişlerim de var =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederiz, tabiki hemen dönüyorum:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...