16 Aralık 2013 Pazartesi

Konuk Yazarım-Misspoine

Merhabalar, 3 günde bir blog yazarlarımı ağırlıyorum ve bugünkü konuk yazarım ise Misspoine' blogunun tatlı sahibesi Pınar. Bizimle neler paylaşmış merak ediyorsanız hemen aşağıya inip yazısını okuyabilirsiniz!
Herkese Merhabalar, 
Ben Pınar,  Miss.Poine blogunun yazarıyım. Öncelikle beni konuk eden bu güzel blogun sahibi Gece Işıltısı'na teşekkür ederim. Kendi paylaşımlarımın olduğu bir site istiyordum. Blog yazmaya  arkadaşımın erteleme başla demesiyle başladım.  Sizlere cilt makyajımda kullandığım favori ürünlerimden bahsedeceğim.

Fondöten;  Avon İdeal Flawless, Kapatıcı Rival de Loop Young, Allık Pastel no 10.

İdeal Flawless 15 spf içeren, cilde aydınlık veren, kadifemsi bir yapıya sahip kapatıcılığı ortanın üzerinde, fiyatına göre performansını yüksek bulduğum bir fondöten. Bu ikinci şişem. Açık buğday tenlilere sarı/nötr alt tonlu shell'i tavsiye ederim.
Rival de Loop Y. kapatıcım ise çok fazla örtücülüğe sahip olmayan hafif yapılı, çabuk dağılan yağlı olmayan bir ürün. Benim göz altlarımda birikme yapmadı. En açık rengi 01 Beige kullanıyorum.
Pastel'in pembe allığını bilmeyen yoktur. En sevdiğim pembe allık kendisi , bu arala sıkca kullanıyorum. Mat ve doğal bir pembeliği var. Pigmentasyonu yüksek olduğu için doğru fırça ile kullanmayı gerekiriyor.

Ürünlerin genel olarak kalıcılığı bana yeterli oluyor. Ortalama 6 saat cilt makyajım sabit kalabiliyor.
Okuduğunuz için teşekkür ederim sevgiyle kalın ♥

5 yorum:

  1. Blogunda yazıma yer vermiş olman beni çok sevindirdi, böyle bir etkinlik için teşekkürler canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek canım her zaman:) bende çok mutlu oldum konuğum olduğun için...

      Sil
  2. Konuk yazarımıza bir sorum olacak.Avonun bu fondötenini yağlı ciltlere önerir misiniz??Benim cildim yağlı maalesef ve fondötenle çok aram yok çünkü hemen sivilcelenme oluyor.Ancak sivilce lekeleri için de kapatıcı kullanmam gerekiyor.:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, benim cildim kuru olduğu için yağlandırma problemi yaşamadım. Ancak cildim hassas ve yağlı ürünlerle karşı karşıya kaldığı zaman maalesef ki pütürcükler ve sivilceler çıkıyor. Bu ürünü uzun zamandır kullanıyorum hiç bir zaman cildimde sivilce , yağlanma gibi olumsuzluklar çıkarmadı. Cilde matlık veya yağlı bir görünüm vermiyor, sağlıklı bir aydınlık kazandırıyor. Bendeki etkileri böyle ve dediğim gibi cildim kuru. Umarım faydası olmuştur :)

      Sil
  3. belki bi şans verilebilir ;) tşkler ..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...