19 Aralık 2013 Perşembe

Konuk Yazarım-Oje Canavarı

Merhabalar , bugünkü konuğum ise  Oje Canavarı blogunun sahibesi Seda, kendisi tazecik bir blogger blogunu takibe almayı unutmayın! Bakalım Oje Canavarı bizimle neler paylaşmış?

Ben Oje Canavarı Blogunun sahibesi Seda Karapoyraz :)) Öncelikle sevgili Merve Aydın'a beni blogunda konuk yazar olarak ağırladığı için teşekkür ederim. :) İlk defa bir bloga konuk yazar oluyorum :))  Aslında blogumu 2012 mart ayında oluşturdum ama aktif olarak 2 aydır blog yazarlığı yapıyorum.Nerden çıktı da blog yazmaya karar verdin diye sorarsanız
arkadaşlarımın kozmetik ürünler hakkında tüm bilgileri benden almaya başlaması ve de blog yazmam için kurmuş oldukları fena haldeki baskılara dayanamayarak blog yazmaya başladım :)
 Biraz da kendimden bahsedeyim:) Ankarada yaşıyorum Ankaralıyım :) 22 yaşındayım.. 
Radyo ve Televizyon Programcılığı okudum :)

Bugün sizlere son zamanlarda favorim olan The Balmdan Nude Tude far paletinden bahsedeceğim :)




The Balm markası bir çok blogger tarafından beğenilen bir marka ..Ben de bütün ürünlerini severek kullanıyorum.. Ambalajları ve tasarımları çok cici :))


 Far paleti 12 güzel renkten oluşuyor gerek günlük gerekse özel gün makyajları için kullanıma uygun..



Gelin renklere yakından göz atalım :)))



Açıktan koyuya güzel mi güzel 12 renk ve de renkler birbirlerine rahatlıkla karışabiliyor.. Pigmentasyonları oldukça iyi
Hele bir de far bazı eşliğinde uygularsanız tadından yenmiyorlar :))



The Balm Nude Tude a  Gratis mağazalarından İndirimsiz olarak 60 TL ye sahip olacağınız ürüne indirimle 30 TL  ye sahip olabilirsiniz :)) Umarım yılbaşında güzel bir indirim olur :)








2 yorum:

  1. Tekrardan teşekkür ederim ilk konuk yazarlık deneyimimi burada gerçekleştirdim :) herkesi blogumdaki çekilişe beklerim :) sevgiler ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim bloguma misafir olduğun için:))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...