26 Aralık 2013 Perşembe

Konuk Yazarım-Onyuzmilyonoje

Merhabalar, Son konuk yazarımdan sonra Onyuzmilyonoje blogunun sahibesi Gülşah, konuk yazar olmak istediğini dile getirdi ve bende Gülşah'ı kıramadım. Her ay bir konuk yazarı almaya devam edeceğim. Bu ay hızlandırılmış olarak 3 günde ağırladığım konuklarıma benimle çalıştıkları içinde çok teşekkür ediyorum:) Gülşah neler paylaşmış merak ediyor olmalısınız? 

Yazıma başlamadan önce beni kırmayıp bloğuna konuk eden Merve'ye teşekkürlerimi iletmek istiyorum. :) 

Ben onyuzmilyonoje.blogspot.com un yaratıcısı ve yazarı Gülşah. Evli ve dünyalar tatlısı, henüz altı ayını bile doldurmamış bir kuzunun annesiyim. Eşimi ve oğlumu çok seviyorum. Bursa'da yaşayan yepisyeni bir blogger ım. Ayrıca kendime vakit ayırmaktan büyük zevk alıyorum. Bakımıma özen gösteriyorum ve en sevdiğim kozmetik ürünü ojeler. Zaten bloğumu ziyaret ettiğinizde bunu daha iyi anlayacaksınız. Ojelerle haşır neşir olduktan sonra daha fazla ne yapabilirim diye düşündüm ve 'Nailart'  ile tanıştım uzun zaman önce. Zamanla kendi tasarımlarımı yarattım. Bloğum ise böylelikle doğmuş oldu. Ama daha yolun başındayım. Blog yazmaya başlayalı iki ay bile olmadı. Elimden geldiğince özgün içeriklerle takipçilerime naçizane tasarımlarımı adım adım anlatmaya çalışıyorum. Umarım amacına ulaşıyordur.

Bu yazımda iki adet favori ürünümden bahsedeceğim. Bunlardan ilki bu yıl tırnaklarımla en çok buluşturduğum NYC'nin (New York Color) Rosy Nose 200 numaralı ojesi. Oje standında göz göze geldiğimizden beri benimle ve bittikçe yenisini almaktan vazgeçmeyeceğim. Son derece kremsi yapısı ile tek katta muhteşem tırnaklara sahip olmamın nedenidir kendisi. Ayrıca oldukça hızlı kuruma özelliğine sahip.


Şimdi tırnaktaki duruşuna bir göz atalım hep birlikte;
Nailart çalışması ile birlikte bir kolaj;

Umarım siz de beğenmişsinizdir.

------------------- o --- o ------------------------

Bir diğer favori ürünüm Kalyon Tırnak ve Tırnak Eti Peelingi. Tırnakların bakımı da renkliliği kadar önemli benim için. Bu ürün tamamen bir kurtarıcı görevi görüyor nazarımda. Oje gibi bir şişesi ve fırçası var. Fırçasını tüm tırnağa ve tırnak etlerinize sürüyorsunuz. Ve istediğiniz yumuşak kıvama gelene kadar masaj yapıyorsunuz. Daha sonra elleri yıkamak gerekiyor. Bir de el kremi sürünce yumuşacık, kadife gibi ellerle huzur bulabilirsiniz. :)

İçeriğini ürünün kendi ağzından dinleyelim ; "Bambu ve hindistan cevizi özleriyle zenginleştirilmiş tırnak ve tırnak eti peelingi. Tırnak ve tırnak eti üzerindeki ölü derilerin nazikçe giderilmesini sağlar." 

Ürünü Watsons mağazalarında bulabilirsiniz.

Vakit ayırdığınız için teşekkürler. Yeni yılda mutluluk peşinizi bırakmasın.

Sevgiyle kalın :)

5 yorum:

  1. Kocaman öpücüklerimi yolluyorum sana Merve'cim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende sana kocaman öpücük yolluyorum canım:))

      Sil
  2. çok hoş bir yazı olmuş gülşahcığım nyc nin bu tombul kapaklı ojeleri gerçekten çok hoş bu renkte sana yakışmış ben kendime yakıştırmıyorum ama :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eminim sana da yakışır. Teşekkür ederim Begüm :)

      Sil
  3. Yazi cok hos olmus. Allah bebeginizi anneli babali saglikli mutlu buyutsun :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...