22 Aralık 2013 Pazar

Konuk Yazarım-Tuğce'nin Kaleminden

Merhabalar,
bugün benim için değerli, bir o kadar özel bir konuk yazarım var!
Kim diye merak ediyor olmalısınız? Tuğce'nin Kaleminden blogunun yazarı ve benim candan arkadaşım Tuğçe:)
İkimizde 1 senedir blog yazıyoruz ve yaklaşık 6 aydır da sürekli konuşuyoruz, dertleşiyoruz ve bazende birbirimizi mutlu ediyoruz. Bu ay ki son konuğum olarak Tuğçeyi ağırlamak istedim ve bize çok güzel bir yazı paylaşmış! 

Öncelikle beni blogunda ağırladığı için Merve'ye teşekkür ederim :) Şu sıralar blogumda fazla aktif değilim ama yakın zamanda eski tempomu yakalamayı umuyorum. Bugün birazcık blog yazmaya başlayışımdan ve en sevdiğim kullanmaktan keyif aldığım bir üründen bahsedeceğim. 
tugceninkaleminden.blogspot.com'un yazarıyım. Blog yazmaya karar verdiğimde blogumun adının kendi ismimi içermesini istiyordum ve ortaya bu çıktı :) Blog yazmaya başlayan çoğu arkadaşım gibi bende takip ettiğim bloglardan ilham alarak yazmaya başladım ve 1 yıllık blogum var. Çok güzel dostluklar edindiğimi söylemeden geçemeyeceğim. Merve ile yüz yüze görüşmeden, mesafelerin engel olmadığını gösteren bir arkadaşlığımız-dostluğumuz var. Bazen dertleşir bazende küçücük bir paketle kocaman mutluluk gönderiyoruz birbirimize:) 

Şimdi ise sizlere sıkça kullandığım ve kullanmaktan çok çok keyif aldığım bir üründen bahsedeceğim. 


The Balm - Hot Mama Allık



 Hepimizin öncelikle ambalajlarına hayran olduğu bir marka The Balm. İçerik ve ürünleriyle de gönlümüzü fethediyor. Hot Mama allık ise hemen hemen her tene yakıştırdığım bir tona sahip. Blogumda da bahsettiğim gibi muhteşem bir şeftali ve çok hoş bir ışıltısı var. Henüz The Balm allıklarına sahip değilseniz mutlaka sahip olmanız gereken bir allık. Üstelik kalıcılık yönünden de oldukça başarılı. Gün içerisinde tazeleme ihtiyacı duymuyorum. 

Tabii güzel sonuç alabilmek için kullanılan fırçada önemli. 

The Balm ürünlerine Gratis Mağazalarından, indirimleri takip ederek uygun fiyatlara sahip olabilirsiniz. 

Tekrar teşekkür ediyorum :)

Görüşmek üzere, Sevgiler...

Tuğçe'nin Kaleminden

2 yorum:

  1. Canım benim ne güzel sözler söylemişsin.. Beni blogunda ağırladığın için çok teşekkür ederim. :) <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım zaten biliyorsun ama buradan da yazmak istedim:)) ben teşekkür ederim <3 <3

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...