10 Aralık 2013 Salı

Kozmela Alışverişi

Merhabalar, yaklaşık 4 aydır büyük kozmetik alışverişi yapmamıştım. Ufak tefek alışverişler yaptığım için onları da blogumda yayınlama gereği duymadım. Yılbaşı öncesi indirimlerden yararlanıp bir kaç kozmetik sitesinden alışveriş yaptım. Alışveriş yaptığım bir site ise Kozmela.com. Ben Real Techniques fırçası, Otacı argan saç bakım maskesi ve Golden Rose oje aldım. Yanında bir çok tester göndermişler.


Bu fırçaları uzun zamandır almak istiyordum. Daha önce yurt dışından sipariş vermeyi düşünüyordum ama gümrükte kalır ve içime oturur diye almaktan vazgeçmiştim. Bu imkanı Kozmela bize güvenli bir alışveriş ile sunuyor.


 Otacı Argan saçım bakım maskesini yaz boyunca kullandım ve eylül gibi bitmişti. Bittikten sonrada saçlarımın ihtiyacı olduğunu düşünüp tekrar sipariş verdim. Daha önceki yazımda da uzun uzun bu ürünü yazmıştım yazısı için; Tık Tık!
Ve gelelim Vichy Purete Thermale 3in1 ürününe, Golden Rose ojelerin farklı renklerini seçmiştim fakat ellerinde olmadığı için ürünün gelmesi için beklediler, bu arada benimle sürekli irtibat halindeydiler. Daha sonra ben ürün değişikliği yapıp ürünleri kargolamalarını rica ettim. Bu gecikmeden dolayıda bana Vichy 'i hediye olarak göndermişler. Kozmela 'ya buradan çok teşekkür ederim. Alışveriş için kesinlikle önerebilirim!
Sevgiler.

14 yorum:

  1. Güle güle kullan bebeyim,hediyeler sevindirici <3 :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sagol canım, aynen valla sevindirici:)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. sagol canım daha iyileri senin olsun:)

      Sil
  3. Guzel gunlerde kullan canım . Vichy'i kullanınca yorumunu bekliyorum. Bende de minik boyu var ama elimdekilerden sora gelmiyor bir türlü :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sagol canım en kısa zamanda kullanıp yorumlarımı paylaşacağım:)

      Sil
  4. İyi günlerde kullan canım:) RT fırçalardan bende almak istiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sagol canım benim, bende daha kullanmadım aldım öylece duruyor valla bu takım en kullanışlı olan almalısın!

      Sil
  5. Merhaba,
    Bu aralar biten ürünleri benimde tazelemem lazım. ürünlerini güle güle kullan. Blogunu takibe aldım bana da beklerim, sevgilerle...
    www.neclasolen.com

    YanıtlaSil
  6. gello
    nice product :D like it
    http://obatiasamlambung.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  7. Güle güle kullan canım, çok güzel şeyler almışsın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sagol canım, daha güzelleri senin olsun:)

      Sil
  8. Fırçalardan bende almayı çok istiyorum, sayende yeniden aklıma geldi bakınacağım bir daha :) güle güle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim Selenay çok güzel bir ürün, sende en kısa zamanda almalısın:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...