22 Aralık 2013 Pazar

L'oréal Paris Caresse Hypnotic Red Ruj

Güzel pazar gününden herkese merhabalar!
L'oréal Paris'in Caresse serisinden 403 hipnotik kırmızı rujunu anlatmak istiyorum. 
Farklı renk seçenekleri de bulunan Hypnotik Red, glossa benzer bir yapıda fakat yapış yapış bir his vermiyor. 


403 Hypnotic Red'in nemlendirici özelliği ile kuru dudak yapısı için üretilmiş gibi.
Tek kat uygulamalar da dudakta açık pembemsi bir görünüm veriyor. Bir kaç kat sürdükten sonra dudak kalemi ile de destekleyebilirsiniz.



Dudaktaki duruşu ise bu şekilde, ben dudak kalemi ile desteklemedim dudak kenarlarında yapısının diğer rujlara göre sıvı olması nedeniyle biçimsizlik oluşabiliyor. 
Dudaklarınızı kurutan bir rujunuzun üzerine nemlendirmek ve canladırmak içinde uygulayabilirsiniz!


Fiyatı 25- 35 TL arasında değişirken Evoria.com'da indirimli olduğunu gördüm. Kuru bir dudak yapısına sahipseniz L'oréal Caresse serisi tam size göre diyebilirim. 
sevgiler:)

11 yorum:

  1. bu renge bayılıyorum :) Ayrıca çok yakışmış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim:) rengi gerçekten güzel...

      Sil
  2. Rengi auroraya benzettim ben accolıpslerdeki varya kuzum ona iştee :) güle güle kullan hoşuma gitti .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaa evet hiç aklıma gelmemişti bak:) onlara benziyor ama katı hali diyebiliriz

      Sil
  3. Çok güzel bir rengi varmış, çok yakışmış canım sana. Nemli görüntüdeki ve yapıdaki rujlar tam bana göre. İndirimde bulunca alacağım bu rujdan. :-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Almalısın canım:) nemli görüntüsü gerçekten güzel daha dolgun gösteriyor

      Sil
  4. çok yakışmış, ben de çok beğendim :)

    YanıtlaSil
  5. kırmızı pek sevmem ama sende çok güzel durmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende her zaman sürmeyi sevmem ama vazgeçilmiyor!

      Sil
  6. çok yakışmış, rengine bayıldım idialı

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...