4 Aralık 2013 Çarşamba

Maybelline Expert Eyes - Starry green

Merhabalar, 
Maybelline kalemlerinin yumuşak yapısına her zaman bayılmışımdır, Favorim olan Starry Green' ise hem eyeliner hemde göz içine uyguluyorum.



Duruşu parlak ve içerisinde minicik simler var. Göz kapağına bulaşma gibi bir derdiniz yok! Ben göz kapağına bulaşma konusunda çok titiz olduğum için kullandığım ürünlerde özellikle bu özelliğe dikkat ediyorum.


Yeşil benim vazgeçilmezim peki sizin vazgeçilmeziniz ne?
Sevgiler...


2 yorum:

  1. Harika bir renk buda seviyorum bu tarz mis ten markasına ait bir kalemim var benimde,güle güle kullan tatlım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım teşekkür ederim, bende seviyorum gözlerde çok belirgin duruyor :) sende güle güle kullan tatlım

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...