20 Aralık 2013 Cuma

Maybelline The Rocket Volum Express

Merhabalar, 
Bugün sizlere Maybelline' nin yeni çıkarmış olduğu the Rocket Volum Express maskaradan söz etmek istiyorum. 
Daha önce favori maskaram olan Maybelline-One by One 'ın yanısıra daha uzun gösteriyor. Tek tek ayırması orta derecede... 
Dolgunlaştırması ise mükemmel!



Makyaj dünyasında büyük patlama yaratan ve Youtube'da makyaj artistlerinin sıkça kullandığı bu maskara genel itibariyle güzel:)


Fırça yapısı plastik ve tombik, bu tür fırça yapısına sahip maskaralar
 kirpikleri tarayarak eşit şekilde ayırmasıyla ünlü!
 Yapısına gelince; ne çok kuru ,nede çok ıslak diyebiliriz. 


Benim kirpik yapım çok az ve kısa, uygulamadan önceki resmini de çektim daha iyi karşılaştırabilirsiniz.
Önce;
Sonra;


  Rocket maskaranın tek sevmediğim özelliği ise gün içerisinde göz altlarıma akması! 
Waterproof özelliğine sahip değil fakat One by one'a göre çok fazla akıyor.


Ben bu maskaraya kapıma gelen bir anketçi arkadaş sayesinde sahip oldum.
Maybelline, maskaralar üzerine anket yapıyordu ve Rocket maskarada benim hediyem oldu!
Ama fiyatı 20 TL civarında ve Watsons mağazalarında bulabilirsiniz!
sevgiler:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...