3 Aralık 2013 Salı

Nail Arts-->CHRİSTMAS

 Herkese Merhabalar,
Yılbaşının yaklaşmasıyla birlikte, yılbaşı gecesi nasıl giyinsem? nasıl makyaj yapsam? tırnaklarımı nasıl süslesem? nereye gitsek? vs gibi bir çok sorularla boğuşuruz. Yılbaşının simgesi kırmızı, altın, yeşil, beyaz gibi renklerle sizlere kolay bir tırnak süslemesi göstermek istiyorum.





 Öncellikle Rimmel'in rock n roll(kırmızı) ojesini taban renk olarak uyguladım. İkinci kat olarakta Alix Avien-301 numaralı içerisinde büyüklü küçüklü kırmızı simler olan bir oje uyguladım. Amacım kırmızıyı biraz renklendirmekti. Daha yapışkanlı nail art sticker'ın altın rengini tırnaklarımın etle ayrıldığı kısımlara çizgi halinde stiker uyguladım. Ve üzerine Golden Rose-78 numaralı altın ışıltısı bulunan ojeyle desen yapmaya çalıştım. Son olarak yaptığım nail art'ı sabitlemek için NYC top coat uyguladım :)


Ve son olarak Rimmel'in ojesinden bahsetmek istiyorum. Fırçasıyla, tek kat rengiyle muhteşem bir oje! Hızlı kuruması parlak kırmızı rengiyle kusursuz olarak kırmızı ojeyi tırnaklarınıza uygulabilirsiniz.

Watsonstan Mağazalarından Rimmel Salon pro rock n roll ojeyi 5 TL gibi bir fiyata alabilirsiniz.
Nail artı nasıl buldunuz?
Çekilişime katılmak için tık tık!!!

4 yorum:

  1. süper olmuş valla, sol elin tırnaklarına yaparım da sağ el biraz zor,oje bile süremiyorum sol elle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim Belgin, sol ele de zamanla alışıyorsun;)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...