31 Aralık 2013 Salı

Yılbaşı Makyajı

Merhabalar, Yılbaşına girmemize saatler kala bu akşamki makyajımı sizinle paylaşmak istedim. Hem size bir fikir olur hemde benim seçimlerimi görmek istersiniz diye düşündüm.
İlk defa böyle bir makyajla yazı yazıyorum. Öncelikle dudak ve göz makyajım da biraz fazla koyu bulabilirsiniz.Sebebi ise;
Göz makyajım için, gözlük kullandığım için ne kadar koyu bir göz makyajı uygulasam da arka planda kalıyor. yani gözlerim hiç bir zaman ön planda olmadı.
Dudaklarım için ise,normalde bu göz makyajına açık tonlu rujlar tercih ederdim ama 'Yılbaşı makyajı' adı altında ve yılbaşının rengi (kırmızı) olduğu için kırmızıyı uygulamaktan çekinmedim.



Fondöten olarak Maybelline Fitme uyguladım fakat Tenime koyu geldiği için ek olarak Garnier BB krem ile ten rengime uygun hale getirdim. Pudra ise Maybelline Affinitone-09, kapatıcı olarak resimlerde koymayı unuttuğum, Essence stay natural concealer kullandım. Allık tercihim ise Flormar Terracota'dan yana oldu.


 Kaşlarımı ise Golden rose-02 tamamladım. Göz makyajında ise Rimmel Scandaleyes eye shadow stick, Maybelline-jel eyeliner ve Nocibe makyaj Paletinden en siyah olanı tercih ettim.Göz içlerine ise altın ışıltıları olan Flormar Jewel Gold Shell Terracota eye shadow uyguladım. Maskara ise yeni yeni kullandığım Maybelline- Rocket!


 Uzun zamandır kırmızı ruj sürmediğim için eksikliğini farketmedim ama bu makyajda eksikliğini hissettiğim bir ürün oldu! Kırmızı dudak kalemi:(
Ruj olarak; Pastel-28
Parlatıcı olarak; Flormar-LF41


 Kullandığım ürünlerin ise bu şekilde :)


 Ve son olarak gözlük kullandığım zaman gözlerimin ne kadar arka planda kaldığını görebilirsiniz.


Umarım yılbaşı makyajımı  beğenmişinizdir.
Son olarak herkese yeni yılın sağlık, mutluluk ve başarı getirmesini diliyorum. 2014'de güzel bir yıl bizi bekliyordur umarım. Sevgiler :)



16 yorum:

  1. Sağlık, mutluluk, huzur dolu bir yıl diliyorum, sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. çok hoş olmuşsun cnm saçlar başlar makyaj süper!
    Musmutlu seneler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım, senin kadar olamasam da birşeyler yapmaya çalıştım. Sanada mutlu seneler:))

      Sil
  3. Bence gozlukle de cok hos gozukuyorsun. Gozluk ayrı bir hava katmıs :)
    İyi seneler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim balböceği:) gözlüklü halimi daha çok seviyorum ne kadar gözlerim arka planda kalsada... sanada iyi seneler:))

      Sil
  4. Çok beğendim! Mutlu seneler :)

    YanıtlaSil
  5. Bana gözlük hiç yakışmıyor ama sana hem kırmızı ruj hem gözlüklü hal çok yakışmış bebeyimm ,göz makyajın müthiş !! <3 Koyu göz makyajıyla kırmızı ruju sürmem ama bende bugun aynından yaptım sayılır, ee yenı yılya abartıyım dedim :}}} Ama resimlere bakmadım daha yarın bakıcam,eğer kötü çıkmışsa aydınlıkta tekrar tek yapıciğim aynından, bakalım sen beğenicekmisin :}}
    Mucukkkkkkkksss iyi yıllar canım sevdiklerinle -:*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım:) Utandırıyorsun beni:)) bende gözlüklü halimi çok seviyorum ^.^
      Sabırsızlıkla bekliyorum makyajını! sana da sevdiklerinle mutlu yıllara:))

      Sil
  6. Çok güzelsin haika olmuşş :)

    YanıtlaSil
  7. harika olmuşşş mutlu seneler :* :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim sedacım mutlu seneler:)

      Sil
  8. Sen çok güzelsin, ben sadece göz makyajını seviyorum

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...