8 Ocak 2014 Çarşamba

İzmir Makyaj Blogger'ları Buluşması




 Merhabalarrrrr!
5 Ocak pazar günü benim ve sevgili  Sherfinka ile gerçekleştirdiğimiz blogger buluşmasının ayrıntılarını paylaşmak istedim. Yılbaşı buluşması geç kaldığımız bir etkinlik olsa da eğlenceli bir o kadarda hoş sohbetli/muhabbetli bir buluşma olduğu kesin :) Her şeyden önce amacımız mutlu olmaktı ve bende bu buluşmadan mutlu ayrıldım. Buluşmayı Alsancak The House Cafe'de gerçekleştirdik. Mekanın bize verdiği rahatlıkla masamızı süsledik ve bu konuda Goog Organizasyon bize buketleri hediye etti. 
 Buluşma için bolca emeği geçen, Sherfinka' ya
Katılımları için Blogger arkadaşlarıma;
 çok teşekkür ederim.









Yaka kartlarımız için güzel fikirlerle dolu olan Şerife'ye(sherfinka) ayrıca teşekkür etmek istiyorum. :)


 Kurabiyelerimiz için ise Renkli Hayaller Pasta Evi 'nin yapmış olduğu kurabiyelere hala kıyamadım. Görüntüleri bir o kadar güzel ki eminim tadı da o kadar güzeldir!

Daha sonra Ceres Kozmetik'ten Fatma Hanım bize ürünlerinin tanıtımı ve içeriği ile bilgiler verdi. 
Ürünlerinin sadece güzellik merkezlerinde(kliniklerde) satıldığı bu ürünleri denemek için 2 ürün hediye ettiler. 
Açıkçası ürünlerini denemek için spora mı başlasam diye düşünmüyor değilim.


RosePharma firmasından Ozan Bey bizimle Jane Iradele ve Ddf ürünlerinden bahsetti. Daha önce Jane Iradele markasını denemediğim için ve ürünün mineralli, doğal olması ürün için merak uyandırdı :)

resim: styleglaze


Ve diğer hediyelerle buluşma anı:)

resim: styleglaze
Pastamızın şaheseri ise CafeDOceanKurabiyePasta'nın sahibesi Seçil Hanım. Makyaj bloggerlarına yakışacak bir pasta yapmış ve tadı da gerçekten nefisti!


 Komili Volkanik Mineraller Şampuanını ilk defa deneyeceğim fakat kokusuna bayıldım.


Bebak Acı Badem ürünlerini daha bitirmedim, yakında yazısını da yazacağım. Denemeniz için size hediye edeceğim:)
Cyrene ürünleri ile yeni tanıştım, kullanmaya başladım yakında yorumlarımı görebilirsiniz.
Renkli kozmetik olarak Alix Avien 'nin sadece ojelerini denemiştim. Maskara ve Lipglossu merak ediyorum.
Otacı daha önce saç maskesini kullandığım ve çok memnun kalıp tekrar sipariş ettiğim bir marka bakalım el ve tırnak kremi nasıl sonuçlar verecek?

Online Eczanem'in hediye ettiği takma kirpikle güzel bir makyaj yapmak istiyorum:)
İzmir markası olan Doa Kozmetik ile ilk tanışmamız, kil maskesini çok sevdiğim için denemeye ilk onunla başlayacağım.
Aubrey Organics son zamanlarda sık sık duyduğum bir marka ve bu sayede tanışmış olduk.
Schwarzkopf Profesyonel  ürününü saçlarımda denemeye başladım bile...Saçlarımı düzleştirirken kabarmasını önledi.Detaylar yakında!
Ayrıca kuaförlerde kullanılan bir ürün olduğu için mağazalarda bulunması mümkün değilmiş :(

Sabun Dileklerim sayesinde ilk defa şekilli bir sabunum oldu:)
Pastel'in hediye ettiği Kisses lip balm' ını çok merak ediyorum. 
Ve Avon'nun hediyeleri...

 Son olarak bizi destekleyen firmalara çok teşekkür ediyorum. :)


Sevgiler...

18 yorum:

  1. Herşey gerçekten çok güzeldi Mervecim,çok teşekkürler bu etkinlik için sana da Şerife'ye :)) Yalnız farkettiyseniz,nasıl olduysa adam gibi toplu bir foto çekilmemişiz yahu . Herkes hediyelerin heyecanı ve güzel muhabbetlere daldığından unuttuk herhalde :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım ben teşekkür ederim seninle tanışmak benim için ayrı bir keyifti! Toplu foto var ama oradaki bayan arkadaşa çektirmiştim, bulanık çıkmış maalesef:( Muhabbet etmekten hiç aklımıza da gelmedi Asude'de var ama onun olmadığı fotoyu paylaşmak istemedim.

      Sil
    2. Aynen ya Asude'nin çektiklerinde de o yok tabi doğal olarak ,artık bir dahaki sefere unutmayalım diyorum,öpüyorum ;))

      Sil
  2. Aslında çekilecektim Özgecim, Ahu bir el atıyordu ki bakan olmadı o an. Sonra da sohbet derken =) Neyse bir daha ki sefere.
    Ellerinize sağlık Merve&Şerife =))
    Herşey çok güzeldi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen bir daha ki sefer bol bol resimli olur:) ben teşekkür ederim canım. Seninle tanışmakta çok güzeldi:))

      Sil
  3. herşey süper olmuş ben de katılmak isterdim :) inşallah devamı gelir :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir daha ki sefere inş:) teşekkür ederiz

      Sil
  4. komili sabunu ben de merak ettim yorumlarını bekliyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamamdır en kısa zamanda paylaşacağım:)

      Sil
  5. Canım harika gözüküyorsunuz.. Çok eğlenceli bir gün geçirdiğiniz ortada :) keşke aranızda olabilseydim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol kuzucum, keşke sende aramızda olabilseydin :(

      Sil
  6. Her şey çok güzel keşke bende olabilseydim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benim teklif etmiştim ama uzaklık nedeniyle ama beraber yine yaparız:)

      Sil
  7. Herşey gerçekten çok güzel ve keyifliydi,seninde emeğine sağlık canım <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım seninde emeğine sağlık, öpüyorum çokk:) <3

      Sil
  8. blog tasarımınızı çok beğendim.

    YanıtlaSil
  9. gerçekten çok güzel görünüyor, çok özendim :) çok yeni bir blogun var, inşallah bi gün ben de aranızda olurum :)

    YanıtlaSil
  10. Ne güzel bir gün olmuş, çiçekler falan. Pastaya da bayıldım :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...