15 Ocak 2014 Çarşamba

Konuk Yazarım-Madame Kokoş

Merhabalar, her ay düzenli olarak konuk yazar ağırlayacağım dan söz etmiştim. 2014 yılının ilk konuk yazarı; Sevgili arkadaşım Madame Kokoş blogunun güzel sahibesi :) Bakalım Madam Kokoş bizimle neler paylaşmış? 

Merhaba arkadaşlar 

Ben Madame kokoş,ismim lazım değil nikim yeter (:



Bildiğiniz üzere bir kozmetik bloguyum ve aşırı kozmetik hastalığım olmasa da öyle çok gereksiz israflar yapmasam da kozmetiğe bir ilgim bir sempatim var :)Ankara da yaşıyorum bekarım ,işsizim ve inşallah olacak oda bir gün :)Yaşım 23.Lisede okuduğum bölüm dışında da kozmetikle hep iç içeydim,aslında hayalimde hep bir güzel sanatlar lisesinde okumak vardı ama kısmet olmadı ve içinde makyajlar ,cilt bakımları ,saç bakımları ve buna kesimde dahil bunları yaptığımız bir lisede okudum :) Çok zevkli güzel günlerim geçti ve bu aşk dahada büyüdü büyüdü ve bir gün blog açmaya karar verdim.Bir şey alacağım zaman googleye mutlaka sormadan geçmezdim, aradığım ürün hakkında bir yorum bulmadığım zaman sinirlenirdim ve o an dedim kendi kendime neden bende yazmıyım, belki daha önce kimse bu ürün hakkında yazmamıştır ve o kişi ben olurum ! Blogların ürün tanıtımı konusunda yararları çok büyük,ve bizden başka bu işi yapan kimse yok düşünsenize insanlara yararımız ne kadar çok dokunuyor.Yabancılar yapıyor ama ingilizce bilen sayımız az ! O yüzden iyi ki blogger diye bir şey var ve bu işi severek yapıyorum.Ve bir gün acaba yazacak hiç bir şeyim kalmadığı zaman ne yapacağım ben? diye kendime soruyorum ,böyle bir şey mümkün mü siz cevap verin (-:



Ürün yorumuna başlamadan önce beni bloguna davet edip konuk aldığı için sevgili arkadaşım Merve'ye çook teşekkür ediyorum 



Benim bayıla bayıla kullandığım Favorim dediğim bir allıktır bu.

Tende duruşu o kadar hoş ki aşıkımmm bu güzelliğe.



Arkası biraz yırtılmış ama adı gözüküyor.



Gördüğünüz gibi gül kurusu tonlarında ve tenimle resmen uyuşan beni benimsemiş bir allık, bence oda beni sevdi yoksa yanaklarımda bu kadar güzel bir duruş sergilemezdi ama dimi .(:



-Kalıcılığı mükemmel, essence'nin tekli ürünlerini seviyor ve kaliteli buluyorum.

-Kokusu:sulu boya guaj boya kokusu gibi hafif bir koku alıyorum.

-Pudramsı yumuşacık bir yapısı var.

-Tozutma sorunu yok.

-Minicik minicik ışıltıları var.

-Ne yazık ki paraben var ,görünen kısımdan okuduğum kadarıyla 2 adet paraben gördüm :) Ama bu her şeyde var diye çoğu zaman yazmıyorum bile ,

Kesinlikle beyaz tenlerde güzel duracağını,yakışacağını düşündüğüm  bir ton bu ,halen var mı bu allıklardan hiç bilmiyorum görmedim de çoğu yerde ama mutlaka bir bakın gidince diyorum.



Sevgilerimle 




2 yorum:

  1. Merhaba,
    Bloğunuzu çok beğendim ve takipçiniz oldum. Sizi de bloğumda takipçi olmaya beklerim. Sevgiler
    http://mommyslifetime.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, hemen geliyorum:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...