18 Mart 2014 Salı

Avon Ultra Color Ruj & Ultra Glimmerstick Lip Liner

Merhabalar, 
Avon sonbaharda çıkarmış olduğu Avon ultra color serisi  35 renk seçeneğiyle bir hayli ilgi çekici, bu serinin ben Sangria rujundan bahsetmek istiyorum. 


Bu serinin özelliklerinden biri, üst kapağının şeffaf olması... Böylelikle kapağını açmadan renk seçimleriniz daha kolay! Yarı mat olan Sangria yumuşak yapısıyla kolay sürülebiliyor. Kalıcılığı orta derecede ve az miktarda bir kokuya sahip. Dudakları nemlendiriyor, kuruma yapmıyor.



Gelelim Ultra glimmerstick dudak kalemine; renk olarak pinkbouquet.
Asansörlü sistemi ile kullanımı kolay, yumuşak dokusuyla da dudak çevresine kolaylıkla sürebiliyorsunuz. Ben Sangria ruj ile birlikte kullanmıştım fakat rengi ruja göre daha açık kaldı.



Yumuşak yapısından dolayı dudak kenarlarında çizgileri daha çok belli oluyor. O yüzden önce pudra kullanarak dudak çizgilerine dolmasını önleyebilir. Ayrıca kalıcılığını artırabilirsiniz.
Dudaktaki duruşu ise bu şekilde;


Genel itibariyle benim sevdiğim bir yapıda, 
şuan mart kataloğunda ultra color ruj 17.20 Tl ve glimmerstick lipliner ise 9.30 Tl gibi bir fiyata sahip.



5 yorum:

  1. Dudaklara bakım yapıldığı nasılda bell i bebek :)) benimkiler fena şuanda soyuluyor hep,susuzluktan adet olcam ondan :)) güle güle kullan bayıldım rengine ben süremem yakışmaz orasıda apayrı :-***

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim kuzum, bende günlük olarak süremem zaten ama özel zamanlarda vazgeçilmezim:))

      Sil
  2. Oh my gosh, what a gorgeous shade. Love how vibrant it is.
    the-creationofbeauty.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. çokk güzell bayıldımmm :))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...