7 Mart 2014 Cuma

El ve Tirnak Bakimi icin: OTACI

Merhabalar, 
Biz bayanlar, el ve tırnak bakımına çok fazla dikkat etsekte bazen yetersiz kaldığını düşünüyorum. Doğal olarak, bulaşık,temizlik derken ellerimiz yorgun düşüyor. O yüzden ellerim konusunda, ben her zaman titiz davranmaya dikkat ediyorum. Tırnaklarıma ne iyi gelecekse onu alıyorum veya ellerimin çatlamasını ne önleyecekse onu tercih ediyorum. Şu aralar ellerimin soğuklardan çatlamasını önleyemediğim bir gerçek fakat yardımıma Otacı Argan el ve tırnak bakım kremi yetişiyor. 


Otacı markasının Argan serisinden daha önce Saç bakım maskesini kullandım ve çok çok memnun kalıp
2. siparişimi verdiğim ürünlerden biri. 
Argan yağı kokusunu saçlarımda sevdiğim gibi ellerimde de yoğun bir şekilde sevdim.
İlk sürüldüğünde kıvamı biraz yoğun gelebilir fakat 1-2 dk içerisinde tamamen emilim sağlıyor, yokmuş gibi hissediyorsunuz. İçerisinde  PantenolShea Yağı ve Hyaluronik Asit gibi güçlü ve etkili nemlendiriciler içeriyor. Tırnakları güçlendiriyor. Ben günlük olarak ellerimin ihtiyacı doğrultusunda uygulamaktan çok keyif alıyorum.


Fiyatı : 13.50 TL ve çeşitli mağazalarda bulabileceğiniz gibi 

4 yorum:

  1. Kokusunu sevemedim bir, benimde çantamda yerini aldı. Yoğun yapılı gibi ama hemen emilmesi çok iyi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yoğun argan kokusu var o yüzden sevmemiş olabilirsin. :) güle güle kullan

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...