5 Mart 2014 Çarşamba

HC Hair Care: OVEX

Merhabalar, son zamanlarda memnun kalınan bir üründen bahsetmek istiyorum.
Hc Hair Care Ovex: Hızlı saç kurtarma ve canlandırma terapisi 
Saçlarımın kuru ve cansız olmasından yeterince şikayetçiydim. Ovex saçlarımı daha çok sevmeme neden oldu. Düzenli kullanımlarda etkisi çok çok büyük diyebiliriz. Elektriklenmeye karşı etkisinin maximum olduğu Hc hair care: ovex, benim son zamanlarda kullandığım en iyi maske!



Kullanım şeklinden bahsedecek olursak, haftada 2-3 kez kullanılmalı. Saçın ihtiyacına göre kullanım ihtiyacını belirleyebilirsiniz. Ben ilk kullandığımda haftada 3 gün uyguluyordum. Şimdi haftada 2 gün uyguluyorum. Etkisi zaten bir kaç gün sürdüğü için saçımın tüm ihtiyacını karşıladığını düşünüyorum. 

Saçlarınızı şampuanla yıkadıktan sonra bir havlu ile saçların ıslaklığını alarak Ovex'i bir parmak kadar alıp  (saç diplerine gelmeyecek şekilde) tüm saça eşit şekilde dağıtıyoruz. 5 dk kadar bekleyip saçı sadece su ile duruluyoruz. 


5 dk'da saçtaki değişimler ise; yumuşaklık, parlaklık, elektriklenmeyen, kolay taranan, nem ve yağ dengesi sağlanmış harika saçlar!

200 ml'lik kavanoz seçeneğiyle 55 tl  ürüne ulaşmak için ise Tık Tık!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...