9 Nisan 2014 Çarşamba

Aliexpress.com Alışverişi

Merhabalar, uzun zamandır yurt dışı alışverişini yapmak istiyordum. Blogger arkadaşlarımın paylaşımlarından hep merak etmişimdir nasıl oluyor, süreç nasıl geçiyor, geliyor mu? vs sorularla boğuşurken neden denemiyorum dedim. Ve ilk deneme alışverişimi yapmış bulunmaktayım.
Zarfın içerisinde, ilk baktığınızda mektup gibi gözüken fırça seti sapasağlam Çin'den geldi :) 
Alışverişimi Sevgili Sherfinka 'nın yazısını okuduktan sonra gerçekleştirdim. Güzel ve açıklayıcı anlatımı bu konuda bana çok yardımcı oldu.Emeğine sağlık diyorum ve kendisine buradan teşekkür ederim.



Alışverişimin detaylarına gelecek olursak, Aliexpress.com 'dan alışveriş tamamiyle deneme amaçlıydı. 4.59$ aldığım bir ürün Türkiye'ye nasıl gelir? Bu süreçleri merak ettiğim için, ucuz bir ürünle denemek daha doğru olacağını düşündüm.


Fırça seti, kendi çantası içerisinde 7 farklı fırçadan oluşuyor. Fırçanın tüyleri oldukça yumuşak ve kullanışlı...
Dökülme, kopma gibi sorunlar çıkarmadı. Özellikle Kaş düzeltme fırçası ve dudak fırçası çok işime yaradı diyebilirim. 



Bu kadar ucuz bir ürünün Çin'den Türkiye'ye bedava kargo ile gelmesi ise çok şaşırtıcı bir durum...
Kredi kartımdan 10TL gibi bir para haricinde para çekilmedi. Açıkçası bu konuda güvenimi sarsmadı! Yaklaşık 16 gün sonra ptt kargo aracılıyla elime ulaştı. 
Artık,yurt dışından güvenle alışveriş yapabilirim :) Hem alışveriş yapması güzel, hemde heyecanla beklemesi...
Daha sonra Nasıl alışveriş yaptım yazısını bekleyin :))
Gününüz güzel olsun, sevgiler...


6 yorum:

  1. Ooo hadi hoşgeldin sen yurtdışı,aliex alışverişleri kervanına canım :)) Bir kere başladın mı kaptırıp gidiyorsun hehehh.. Fırçalar ucuz da olsa gayet kullanılabilir oluyor ya,cidden şaşırıyor insan. Güle güle kullaan !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım, sorma ikinci alışverişimi yaptım bile:) dediğin gibi gayet kullanışlı, ucuz olması da ayrıca güzel :))

      Sil
  2. ayy yazıyı okuyunca cesaretlendim ben dee:) güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım, çok basit ucuzda olsa denemelisin:)

      Sil
  3. Bazen kredi kartım olaydı keşke diyorum sonra iyi ki yok kesin batardım diyorumm :D Güzel günlerde kullan cnm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım, batmazsın çok fazla alışveriş imkanı vermiyor. birde gelmeyecek diye gözün korkuyor o yüzden ihtiyacın neyse onu alıyorsun tatlım:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...