1 Nisan 2014 Salı

Kozmela Alişverişi & Real Techniques Fırçalar

Merhabalar, 
Bu yazıyı yazmakta ne kadar geç kalmış olsam da hem alışveriş hemde Real Techniques Fırçaların yorumunu bulacaksınız!
8 Mart- Kadınlar gününde bir çok kozmetik sitesinin indirimleri oldu.
 Kozmela.com benim tercih ettiğim kozmetik sitelerinden biri, söz konusu Real Techniques Fırçalar ise ilk tercihim Kozmela... Zaman zaman öyle güzel indirimleri oluyor ki alıp almamak arasında kalıyorsunuz. Ben daha önce Travel Essentials olanını almıştım. Her ne kadar yazısını yazmaya fırsatım olmasa da: ) 


8 Mart'ta Kozmela.com%50 indirimle bizi şaşırttı ve bende bu fırsattan yararlanıp Core Collection ve Stippling Brush fırçalarını aldım. Gelelim kusursuz makyajın ilk sırrına;

Kusursuz makyaj demişken, makyajı kusursuz kılmanın ilk adımı makyaj fırçaları ile yapılan makyaj...
Stippling Brush--> Fondöten , krem allık için homojen bir görünüm veriyor. Özellikle fondöteni yüzünüzde sabit görünüm alması için oval hareketlerle yapılan makyajda yüzünüzün daha pürüzsüz durmasını sağlıyor. Ben fondöten uygulamalarımdan sonra kullanıyorum. Krem allık için hiç kullanma fırsatım olmadı.
Fiyatı: 35 TL


Buffing Brush--> Fondöten ve pudra uygulamalarında kullanılan setin en sevilen fırçası. Ben pudra uygulamalarında kullanıyorum. Yüzde tozlu bir görünümden çok sabitlenmiş görünüm elde ediyorsunuz. 

Contour Brush--> Elmacık kemikleri altına tasarlanmış olan bu fırça ile kontur ve pudra uygulamaları yapabilirsiniz. Benim tercihim ise kontur fırçası olarak kullanmak.


Pounted Foundation Brush--> Sivri uçlu fondöten fırçası, fondöten fırçasından çok kapatıcıyı yedirmek için kullanmayı tercih ediyorum. Aydınlatıcı ve kapatıcı uygulamaları için kullanmanız daha yararlı olacaktır. Fondöten uygulamaları için ince uçlu olmasından dolayı zor oluyor.

Detailer Brush--> Setin içerisindeki en küçük fırça, ruj ve ufak yara izlerini kapatmak için kullanılabilir. Ben Rujdan çok dudak kenarlarını düzeltmek için uygulamayı tercih ediyorum.
Setin fiyatı: 80,50TL
Genel olarak; Real Techniques fırçaları belli amaçlarda tasarlanmış olsalar da bir çoğunu istediğiniz şekilde kullanabiliyorsunuz. 
Fırçaların kılları sentetik yapıda, kullanım sırasında veya yıkandıktan sonra dökülme vs gibi sorularla karşılaşmıyorsunuz. Ben 2 haftada bir yıkıyorum ve herhangi bir sorunla karşılaşmadım...
Güzel bir gün geçirmeniz dileğiyle:) sevgiler...

7 yorum:

  1. FIRÇAYA DOYMUYORUM GÖZÜM ŞİMDİDE BUNLARDA BENDE KOZMELADAN ALSAM İYİ OLCAK :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende doymuyorum:) kozmela bu konuda çok başarılı bir site...

      Sil
  2. Güle güle kullan bende çok severek kullanıyorum ve bende kozmeladan aldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım, sende güle güle kullan:)

      Sil
  3. Güle güle kullan tatlım, indirimli alınca daha bir güzel oluyor bu güzellerle makyaj keyfi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen tatlım indirimlerde denk getirip aldım. Makyajımı daha çok seviyorum:)

      Sil
  4. Ya bu siteden fırça alıp memnun kalmayan bir sürü kişi de gördüm kararsız kaldım şu an çok uygun ne bu kadar uygun olması soru işareti yapıyor insanda alsam mı karar veremedim arkadaşım aldı kılları döküldü makyajbox almış sertmiş fırça yapısı ne yapsam bilemedim

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...