7 Nisan 2014 Pazartesi

Tırnak Süsleme- Kiraz Çiçeği

Merhabalar,
Uzun zamandır tırnak süslemelerle uğraşamıyordum. Bu hafta bir boşluk buldum ve kiraz çiçeği süslemesi yaptım. İlkbahara yakışacak bir nail art olduğunu söylemeden geçemeyeceğim.


Nyc lingering lingerie(175) taban rengini uyguladım.
Daha öncede bahsettiğim gibi NYC ojeleri 3 katta rengini tam olarak belli ediyor.Bende 3 kat uygulama yaptım.Yapısı ve kıvamı oldukça güzel bir oje... 



Kiraz çiçeğinin dallarını nail art fırçasıyla şekillendirdim. Üzerine Dotting kalemiyle çiçeklerini yaptım. Daha sonra Nyc top coat uygulayıp tırnak süslemeyi bitirdim.


Kullandığım malzemeler,
Nyc- 175
Nyc- 177( top coat)
Masis akrilik boya( kırtasiyelerde bulabilirsiniz)
nail art fırçaları


Kolaylıkla yapabileceğiniz bir uygulama olduğunu düşünüyorum. Siz Nail artı nasıl buldunuz?
Haftanızın güzel geçmesi dileğiyle...
Sevgiler:)


4 yorum:

  1. oo bebişim ne güzel olmuş tırnakların senin öyle,ben beceremediydim bunu bir ara denedimde :D tekrar deniyeceğim :-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim tatlım, bende uzun zamandır yapmadığım için elimin hamlamış pek yapamadım:) dene bakalım yazını bekliyorum :))

      Sil
  2. ay cooook güzel olmus, masallah cok becerikliymisin, tam baharlik cok hos :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim, çok becerikli değilim aslında sadece amatör olarak uyguluyorum:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...