27 Mayıs 2014 Salı

L'oreal Oje-Femme Fatale

Merhabalar, bloguma yazmayalı biraz uzun oldu... Keyifsiz olduğum için hiç bir şey yapasım yoktu
Fakat çok özledim. Yine düzenli olarak yazamasam da bu kadar uzak kalmayı telafi edeceğim sanırım:)
L'oreal 'in bir çok ürününün yanında ilk defa ojesini denedim ve kullandım. 
Kırmızı, bordo, pembe tonları yaz kış vazgeçilmezlerim arasında olduğu gibi her markadan kırmızı oje var.








Yapısı oldukça ince, 3 kat uygulamada tırnağımı kapatabildim.
Tek kat sürüldüğünde hafif pembemsi bir görünüm veriyor. 
Gramaj olarak; 5 ml ve oldukça küçük, 3 kat sürüldüğü için en fazla 6 veya 7  defa kullanılabilir.
3 kat sürdüğüm halde çok çabuk kurudu. Bir çok ojede izler oluşurken, bu ojede böyle bir sorunla karşılaşmadım. 
Dayanıklılık olarak yaklaşık beş gün tırnağımdan çıkmadı. Fakat bunu birazda 3 kat uygulamaya bağlıyorum.
Türkiye'de çıkmadığını duydum.
 Bana da hediye olarak geldi, fiyatı konusunda pek bilgim yok.
Yakın zamanda hediye çekilişi düzenleyeceğim. Hediyelerin arasında bu ojeden de olacak takipte kalın! :)
Sevgiler

5 yorum:

  1. Loreal çok güzel renkler çıkarıyor.Neden Türkiye'ye ojeleri gelmiyor anlamış değilim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen, bu konuda hep bir adım geriden geliyoruz nedense..

      Sil
  2. İnanılmaz güzelmiş rengii bayıldımm <3 =)))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...